luni, 6 decembrie 2010

diverse

  • Azi e sarbatoare pentru unii, pentru mine nu e.
  • Este mult prea urât afară, urăsc vremea asta mohorâtă.
  • Nu-l aştept nici pe Moş Craciun, nici pe Moş Nicolae!
  • Nu am niciun plan de sărbători şi nici nu-mi fac.
  • Aseara am gătit pizza si negrese cu vişine la Alina, au ieşit foarte bune!
  • Ieri am fumat foarte puţin, cred că in timp reuşesc să mă las.
  • Toată lumea m-a intrebat dacă primesc ceva de Moş Nicolae din partea companiei, eu de unde să ştiu? Doar nu e compania lu` mama!
  • Aş fuma o ţigară şi aş bea o cafea, dar mi-e lene să mă ridic de la birou.
  • Mi-e lene să fac orice!
  • Îmi vând laptopul, am realizat că oricum nu am ce face cu el, aşa că mai bine il vând, pentru detalii Buzz me!
  • Mi-e dor de foarte multă lume şi aş vrea tare mult să-i văd.
  • Am poftă de ciocolată cu alune, serios.
  • Nu ştiu sa fac sarmale si nici nu vreau sa invăţ.
  • Am terminat Grey`s Anatomy, Prison Break, Gossip Girl, Heroes.
  • Simt că-mi iese cea de-a treia măsea de minte si mă doare tare!
  • Nu-mi place să scriu cu diacritice! E prima şi ultima oară, cred.
  • Aveam cinci prietene anul trecut pe vremea asta, acum nu am decât două.
  • Vreau să „donez” nişte pisicuţe, poate mă ajutaţi şi pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu