marți, 28 decembrie 2010

dimineata de decembrie.


si m-am trezit, nu, nu acum la ora 4...mai devreme..
m-a trezit:

- telefonul, a sunat cred ca de 15 ori, intre doispe si doua
- am un ceas mare cu gong, m-a trezit si ala, zici ca-i clopot de biserica, in fine o sa-l arunc pe geam in curand daca-mi mai face surprize d'astea
- mama, a venit cu o cafea mareeee cu laptee, 3 biscuiti si o bomboana, aratau bine puse asa pe-o farfuriuta.
- catelul din corpul tehnic, mi-a fatat cateaua acum vreo doua luni si aseara a respins unul din catelusi, pentru ca-i curg mucii si e mai bolnavior.
- papagalul, pentru ca a inceput sa latre! are o problema, nu poate sa zica un cuvant, dar toate sunetele le copiaza, v-ati speria sa-l auziti cum face ca pisica.

M-am uitat la un film pana acum, asta mai exact: http://www.imdb.com/title/tt0403508/ simpatic, pentru marti dimineata!

Ma uit pe geam, mai ninge mult? Si mai multa zapada...shit...I hate winter!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu