duminică, 26 decembrie 2010

A venit Mosu`


heheheh da, a venit pana la urma si la mine...nu pot sa cred....mi-a adus exact ceea ce imi doream...promit ca de azi inainte nu o sa mai ma indoiesc de el, mi-a indeplinit aproape toate dorintele...

Anyway...Sarbatori fericite tuturor!!!
Chiar este adevarata vorba ca in preajma sarbatorilor oamenii sunt mai buni...pana acum credeam ca este un cliseu, dar se pare ca m-am inselat!!!

Sa sarbatoriti cu drag alaturi de familie, prieteni si cei dragi voua...Iubiti-va mult!!!

Va doresc numai bine, fericire, sanatate si sa vi se implineasca toate dorintele!!! Sacul mosului sa se sparga pe tarlaua voastra :*

Va dedic doua melodii superbe asa de sarbatori, mie mi se face pielea de gaina de fiecare data cand le ascult!


PS: acasa nu am bradutz, dar va atasez o poza cu bradul de la munca...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu