luni, 27 decembrie 2010

De ce? (mbrie)

Sfarsit de decembrie, sfarsit de an, sfarsit de veac, sfarsit...

Un nou inceput? Continuarea problemelor, reluarea problemelor din anul precedent?
Decembrie, o luna frumoasa? luna cadourilor? luna cand oamenii sunt mai buni? luna cand trebuie sa daruim si sa primim la randul nostru...ceva? Luna cand lumea e mai intelegatoare si familia iti e mai apropiata?

Pai tocmai ce ma intorc de la politie...un accident...nu grav...sunt sanatoasa slava Domnului. Deh, n-am avut bani sa-mi echipez masinuta cu incaltaminte noi, chiar nu am avut, va rog sa ma credeti, iar o doamna...din comuna berceni pe care INTAMPLATOR o cheama la fel ca pe mine Elena Denisa...pune o frana sa te ...in ea de frana, ce distanta regulamentara, ce frana de motor, de picior, de mana....fix in curul masinii ei am nimerit, si nu orice masina un touareg...se mai si plangea...vai e a 3-a oara luna asta cand patesc asa, al 3-lea accident, pai in my feather...nu crezi ca ai TU o problema daca eu sunt cel de-al 3-lea accident al tau?...in fine, eu-s vinovata, mergem la politie, hop! nu mai merge masina, ce surpriza placuta!!! pana la urma reusesc, sa o misc din loc, hai la politie...pe drum tronc tronc tronc...masina mea semana cu o uzina, de fapt se auzea ca o uzina de materiale feroase, sper sa reusesc sa o fac...candva...anul ce va veni...

Amenda...si puncte...noroc ca nu mai am ...deh in general sunt un sofer cu capul pe umeri...e al 2-lea accident, prima oara a fost doar un far spart...in fine ma pierd in detalii...

Consecinte:

- nu mai am masina,
- sunt izolata in comuna Berceni unde zapada tinde sa atinga jumatate de metru
- am datorii la stat, pentru ca nu am bani de amenda :)

Luna Decembrie: acum 2 saptamani apoape...parchez cica intr-un loc neregulamentar si mi-o ridica, alti bani alta distractie, vreo 5 milioane si nervi cu caru', mai bine o lasam acolo...

Luna decembrie: noroaie/zapada pana-n gat, da ma bucur ca totul e alb, dar si cand ma gandesc la cei 2 km pe care ii voi strabate zilnic pe jos ma apuca toate spumele...

Luna Decembrie: singura, Craciun singura, asteptam si eu voioasa pe cineva de Craciun deh, asa zisul meu prieten trebuia sa ajunga de Craciun la mine :)) la ora 3 in ziua de Craciun zice ca vine, la ora 5 jumate nu mai raspunde la telefon. Ma hotarasc intr-un final pe la 7 sa ma duc sa iau un prieten si el saracu parasit de iubita tocmai in ziua de Craciun, plec de acasa si aproape de destinatie ma suna ca nu mai vrea, pai in my feather, ce mai conta inca o teapa. Ulterior fac si eu Craciunul pe unde pot, ma intorc acasa...azi accidentul.

Concluzii:

- stiti ceva, mai lasati-ma dracu in pace, ma plictisiti, am probleme si n-am nicio rezolvare
- au mai fost n probleme cu banii, cu munca...mi-au furat telefonul...a mai murit cineva...numai mie mi se pot intampla
- nu am nevoie de mila nimanui, n-am nevoie de cuvinte dulci care sa ma faca sa ma simt mai bine, am nevoie de vreo suta de milioane, aveti sa-mi dati? nu! asa ziceam si eu....asa ca ignorati-ma, de azi inainte sunt Grinch, nu urasc Craciunul dar urasc oamenii, urasc oamenii rai!!
- nu, nu am nevoie de un iubit, pularau, fuck friend, tovarash, partener, prieten ca sa ma simt fericita. Duceti-va dracului oricum fata a mine nu gasiti! Toata lumea imi spune, vai ce nesimtit vai ce ipocrit ce imbecil cum sa-i dai teapa unei asemenea fete, ete ca se intampla si la case mai mari.
- urata nu sunt, proasta in niciun caz, poate sunt naiva pentru ca inca mai cred ca oamenii nu au interese ascunse si nu sunt parsivi, dar ce, poti sa-i spui blondei...faiii proasto fi mai parsiva, veziti interesu...nooo...ca blonda zice, e dragutz, uite cum vb, uite cum se comporta si tot ca o proasta parasita ajunge...my feather...asa sunt si nu ma schimb..da-ti-mi tepe...fiti barbati!!!

Ghinionul nu vine niciodata singur!!!!!!!!!!

2 comentarii:

  1. Cateva vorbe de dupa:
    - lucru manual, adica ce-si face omul cu mana lui
    - cand te mananca trebuie sa scarpini, adica cand ninge trebuie sa pleci cu masina fara cauciucuri de iarna
    - cui pe cui se scoate, apropos 'victima' era tot blonda? ;)

    Cu alte cuvinte si printre atatea pene: your move!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, victima era femeie-n toata firea cica
    si cu ai fi vrut sa ma deplasez? nu, n-am 2 mil de cauciuce de iarna...dar nu am nici altcumva sa ma deplasez

    intr-adevar ....faca cu lucrul manual nu te contrazic...si cred ca stiu la ce te referi...aici chiar nu comentez

    RăspundețiȘtergere