marți, 14 decembrie 2010

stare de bine

Ieri, azi eram trista...multe motive...diverse motive...

Dar acum in secunda asta stateam asa si ma gandeam ....ce plm....am 23 de ani...si 23 de ani am doar o data in viata asta nenorocita din romanica...asa ca ....I don't give a fuck...problemele vin si pleaca...dar varsta si momentele importante din viata sunt trecatoare....

Asa ca dragii mei...m-am hotarat din secunda de mai-nainte sa nu-mi mai pese de nimic, dar voi stiti ce inseamna NIMIC?

Nu-mi mai pasa de griji, de bani, de probleme, de prieteni, de prietene, de tine, de voi, de noi, de ei....de nimeni....da, de nimeni, decat de mine....

Iar maine searaaaaaaaaaaa ...uuuuu avem party...Cosmote party mai exact...cred ca o sa iasa tare rau, probabil ca prin 2008, daca nu mai bine :))

Starea mea merge perfect cu melodia asta...

Un comentariu: