vineri, 31 decembrie 2010

fuck 2010 welcome 2011

an de cacat, an prost, an rau, numai tampenii mi s-au intamplat in 2010, asa ca abia astept sa se termine.

nu regret nimic din ce am facut sau ce mi s-a intamplat, asta e, asa se intampla cand esti prost facut gramada, sper doar ca in anul ce va veni sa-mi aduc aminte de greselile pe care le-am facut in 2010 si sa nu le mai repet.

ultima postare pe 2010:

- nu va mai suport;
- m-am saturat de tot ceea ce ma inconjoara...
- nu am regrete, nu-mi pare rau de deciziile pe care le-am luat in 2010
- si ce daca-s singura, il am pe piticu, ma ia el de nevasta.
- n-am nevoie de prieteni, o am pe Alina, pe Maria, pe Roxana, pe Alex, nu duc lipsa.
- familia este sanatoasa si fericita si este singurul lucru ce conteaza pentru mine.
- m-am resemnat, va doresc numai bine tuturor, chiar daca nu ma credeti, sa stiti ca nu va aburesc.

In 2011 sper:

- sa iubesc;
- sa rad;
- sa plang de bucurie
- sa ma enervez si sa-mi treaca;
- sa fiu sanatoasa;
- sa fiu mai buna decat anul ce-a trecut;
- sa ma iubeasca cineva;
- sa ma gandesc si sa se gandeasca cineva la mine;
- sa fiu alaturi de prieteni si familia cat mai mult;
- sa nu mai am ghinion cu caru`;
- sa fiti fericiti, sa iubiti oamenii de langa voi;
- sa treaca mai repede timpul, sa vina 2012 si sa murim cu totii.


Ne vedem in 2011...

btw in seara asta ma gasiti in Piata Constitutiei, ma distrez ca romanu` afara in frig. Eu si Alina va asteptam la o poza de grup!

5 comentarii: