duminică, 26 decembrie 2010

Omul bun si omul rau

Am invatat ceva zilele astea. Am invatat sa fiu om, am invatat sa fiu bun. Mi s-a pus o intrebare la un joc stupid, o intrebare ce m-a pus pe ganduri...o intrebare la care sincer, nu am stiut cum sa raspund. Pentru mine personal este o intrebare destul de dificila pentru ca nu stiu unde sa ma incadrez, uneori sunt intr-un fel, alteori cad in cealalta parte.

Intrebare era daca eu consider ca sunt un om bun sau un om rau.
E dificil, pentru ca nu sti cum sa te incadrezi pe TINE, poate pe alti iti este mult mai usor sa-i cataloghezi, dar pentru tine esti subiectiva si iti cam da batai de cap subiectivismul asta.

De fapt cum sunt eu? Un om rau? Un om bun? De fapt cum ajungi sa fii un om bun sau rau? In definitiv cum diferentiem omul bun de omul rau?
Mi-e greu, pentru ca daca stau sa ma gandesc la viata mea personala am fost si om bun si om rau.

Am mintit, m-am dat lovita, am inselat, am barfit si mi-am comentat prietenii, in acelasi timp aceste lucruri mi s-au intors inzecit, iar lucrul asta l-am realizat de curand. Dar pot sa afirm cu tarie ca am fost si un om bun, mi-am ajutat si voi continua sa-mi ajut aproapele cum pot eu, voi fi alaturi de cei ce vor avea nevoie de mine azi, maine sau peste un an, voi lua o pisicuta acasa sa ii asigur un camin calduros si o mancarica, am vorbit de bine oamenii din jurul meu si am intors si celalalt obraz, am stiut sa respectul omul si sama fac respectata.

Nu pot sa fiu cum le-am zis unor oameni ca voi fi de la anul. Nu ma pot schimba, chiar nu pot. Este posibil sa nu mai fac aceleasi greseli, dar tot voi gresi, sunt constienta de asta.

Dar nu, nu voi deveni un om rau, nu ma voi razbuna, nu voi intoarce spatele. Imi propun ca la anul sa fiu la fel de fraiera ca in acesta din urma. Lasa sa fiu eu fraiera, fiti mandrii voi toti cei ce ma inconjurati ca m-ati dovedit(asta ca sa folosesc un limbaj inteles de toata lumea), dar nu uitati ca roata este rotunda si se invarte cam pe toate partile.

La intrebare am raspuns sincer, sunt un om rau, dar bun, cei ce au putin creier vor intelege ce am vrut sa zic..

Nu am de reprosat nimanui nimic, toate lucrurile ce mi s-au intamplat au fost din vina mea si cu siguranta daca as fi miscat un fir de par situatia ar fi fost cu totul alta, dar lasa....ca sunt buna si fraiera...fiti mandrii dragii mei...Un Craciun fericit!

2 comentarii:

  1. foarte foarte tare postul...ma regasesc :))) ce pot sa zic...si eu imi propun sa fac la fel ca tine...din simplu motiv ca nu ma pot schimba,si nu as mai fi eu,daca as face altfel decat simt...Dar acum,ma bag la somn.Chiar m-am bucurat sa citesc randurile astea.LIKE! :>

    RăspundețiȘtergere
  2. intrebari de femee. cui ii pasa daca esti buna sau rea? in final tot rea esti. noi vrem sa fii frumoasa. sa ai cap elegant. tzatze, pantof cu toc.
    iar eu vreau cel mai mult sa imi faci mancare. o musaca. hai pa.

    RăspundețiȘtergere