miercuri, 8 decembrie 2010

Miercuri

  • Din nu ştiu ce motiv sunt happy.
  • Aştept pe cineva cu mare nerăbdare.
  • Aştept ceva cu şi mai mare nerăbdare.
  • Jenică mai ne încântă dimineţile cu câteva raze.
  • Azi sunt extraordinar de bine dispusă.
  • Diseară mă duc in Modjo (cred?!?!) să mă destrabălez, să cânt cu Alina! Să râdem, să ne simţim bine într-un cuvânt.
  • Aş mânca o clătită, serios, cu gem de vişine sau o bomboană de mentă.
  • E miercuri.
  • Nu-mi place tabloul din faţa mea, dar deloc nu-mi place!
  • Îmi urasc telefonul.
  • Aş juca nişte poker, da live!
  • Nu-mi plac murăturile tari, in special gogonelele, prefer să fie aşa un pic pârguite (adică galbene-roşii).
  • Îmi place cafeaua tare cu mult lapte şi zahăr.
  • Nu aş renunţa niciodată la ţigarea de dimineaţă şi cea de după.

7 comentarii: