vineri, 26 noiembrie 2010

subtire de iarna ...




Bai, mai e un pic pana la Craciun, deja am un sentiment asa dragut....recunosc spiritul Craciunului ma prinde si pe mine :P, ce, eu nu am voie ? :))

Am inceput sa ascult ProFM Xmas si pur si simplu abia astept prima ninsoare..primele cadouri...inghesuiala din supermarketuri...bradul de Craciun...

Da bai, mie chiar imi place cum se agita lumea de sarbatori, parca e sfarsitul lumii :))...da, inainte nu aveam sentimentul acela de bucurie, ca vin anumite sarbatori, pentru ca mi se pareau a fi niste zile obisnuite marcate cu rosu-n calendar :))



Dar observ ca de ceva vreme am asa un sentiment, de bucurie...abia astept sa alerg si eu prin supermarket dupa aia, dupa aia, dupa cealalta, iar cozile kilometrice de la casa, hai sa privim si partea buna, cu cat stai mai mult la coada, iti aduci aminte daca ai uitat ceva, nu?

Iar vanzatorii de la tarabe, cu toate prostiile lor de vanzare, cei care stau prin centru cu o taraba in fata si vand tot felul de felicitari si brizbrizuri...au farmecul lor. Mereu ma opresc sa vad ce au, chiar daca nu cumpar, imi place sa vad Mos Craciuni in miniatura sau globulete de cristal...e fun...e foarte placut ...cel putin pentru mine...

Iar cadourile....cui nu-i plac cadourile???? In general nu am fost pretentioasa, tot timpul am apreciat gestul nu valoarea/marimea cadoului..

Dupa ziua mea de nastere asta este sarbatoarea mea preferata..Si-mi place ca lumea e mai buna in preajma sarbatorilor...chiar daca sunt pentru cateva zile, nu mai conteaza..

Esti mai darnic, mai sufletist, mai...OM..
Iar zapada...imi place, dar sunt convinsa ca dupa 1 saptamana 2 de zapada nu o sa mai suport...dar prima ninsoare este foarte tare...sper sa o prind acasa...sa stau pe geam si sa privesc fulgii de nea cum se aseaza fiecare la locul lui creand astfel o patura alba ce tine de "cald" pamantului, pana la inflorirea ghiocelului...daaaaa ... abia astept sa ninga, sa ma tavalesc in zapada, sa ma joc cu catelu`in zapada....sa ma joc cu bulgari, sa fac cazemate sau oameni de zapada :)) ....hai ca e fun.. nu?

Mirosul de portocala combinat cu mirosul de brad....e asa frumos cand familia sta si impodobeste bradul, si bei un vin fiert cu scortisoara si punem globuletele multicolore si toate prostiile alea ce fac bradul sa arate ca o mare sorcova :)) dar mirosul...nici nu se compara....

Ador sarbatorile de iarna, sunt minunate, chiar daca este frig...si mocirla...
incercati si voi sa vedeti lucrurile bune, stiu ca nimanui nu-i place frigul, dar hai sa fim oameni si sa lasam spiritul Craciunului sa ne intre in case...nu va e dor??

Btw..pe 1 decembrie ma duc sa vad luminitele, este o alta traditie la care tin...in Fiecare an am mers in oras si m-am benoclat la luminitele multicolore, ce consuma incet, incet tot bugetul statului.. dar sunt frumoase si creaza un sentiment mirific...asa ca da-i incolo de bani ...nu?



2 comentarii: