joi, 9 decembrie 2010

Vinerea mica ?!?!

  • Se apropie weekendul şi lucrul ăsta nu poate decât să mă bucure.
  • Aseară am cântat la karaoke cu Alina (îi mulţumesc pentru ajutor!!) urmatoarele melodii: Mama Do - Pixie Lott, Faith no more - Easy, Stand by me, later edit Lady Marmelade etc. A fost foarte fun, probabil m-aş fi simţit şi mai bine dacă sunetele scoase de mine nu ar suna precum un râgâit haha
  • Cred că weekendul ce va veni va fi unul bestial!!!
  • M-am plicisit şi vroiam să vă anunţ şi pe voi de lucrul ăsta!
  • Am un brad de împodobit şi n-am nicio idee, poate mă ajutaţi!
  • "Pinky" nu mai e ce-a fost şi asta mă întristează.
  • Astăzi ascult melodia asta: The Eames Era's - Could Be Anything
  • Să ştii că mă gândesc la tine, pe cuvânt!
  • Joia pentru mine înseamnă "vinerea mică"
  • Am mâncat două iaurturi, pentru că de dimineaţă am avut o cădere de calciu.
  • Azi voi mânca nişte chiftele, mi-a revenit pofta de chiftele.
  • Aş bea un shot de Tequila!
  • Nu-mi place "Izvorul minunilor"
  • Urăsc culoarea verde!
  • Mâine mă vopsesc.

3 comentarii:

  1. croco, ai uitat de Lady Marmelade!! sau la al catalea pahar erai atunci? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! bine că mi-ai amintit!!! cea mai tare melodie "cântată" de mine...cică hihihihihi...oricum super atmosferă

    RăspundețiȘtergere
  3. you know..i think `bout you too...pretty often :)anonim:D

    RăspundețiȘtergere