luni, 3 ianuarie 2011

obligatie?

V-am obligat eu vreodata prin massuri tampite sa ma cititi?
Am scris vreodata despre voi, fara acordul vostru?
M-am implicat eu prin orice mijloc in viata voastra personala?
Repet, v-am strans de gat si v-am spus daca nu intrati pe blogul meu nu mai vorbiti cu mine?

Si, il tin la status, il public si pe facebook, poate il dau ca adresa pe conturile ce mi le activez, ca link propriu, repet, nu am obligat pe mine sa intre.

Asa ca ce va face sa ma cititi?
Sunt constienta ca ceea ce zic aici inseamna o prostie pentru unii, o chestie ok pentru alti, etc.

N-am de gand sa zic aceasi expresie ce o zic majoritatea bloggerilor, nu va place, nu cititi. Pentru ca ar fi un cliseu. Nu astept subiecte de barfa sau idei miraculoase pentru cresterea cititorilor.
Sunt simple ganduri, sentimente, senzatii, evenimente prin care eu ca si individ am trecut si le impartasesc. Unele sunt auzite, altele sunt inventate, altele chiar traite.
Sunt gandurile mele expuse cu simple cuvinte de gagica de 23 de ani.
Ce cacat nu va convine? De ce sa iau lectii de la hordila sau de la piticu? Pana la urma fiecare scrie ce vrea si cum vrea.

So...faceti ce vreti, cititi-ma sau nu, comentati-ma sau nu, ignorati-ma sau nu. E alegerea voastra ce faceti, asa cum este si alegerea mea de a avea un blog public.

3 comentarii:

  1. cine te-a suparat denisa?eu te citesc demult poate k nici nu stiai;))laura-ploiesti

    RăspundețiȘtergere
  2. nu m-a suparat, m-a dezamagit. si chiar mi-as dori sa nu mai ma citeaasca.
    multumesc laura...:)

    pms...stai sa ma vezi atunci cum is :))

    RăspundețiȘtergere