vineri, 7 ianuarie 2011

me, myself and I (1)

Am vazut: Prison Break, Heroes, Sex and the city, Gilmore Girls(acum il revad hihiih)
Urmaresc: Grey's Anatomy, Gossip Girl, Fringe, Dexter(din cand in cand), Supernatural

Am inceput de curand sa urmaresc: Criminal minds, House MD.

Eu le numesc pierdere de timp, dar au farmec, cand n-ai ce face pac bagi un episod din....
Toate serialele sunt bune in felu`lor.
De fapt gusturile nu se discuta :)


xoxo :x :x :x :x

La multi ani tuturor ce poarta numele de Ion sau Ioana!!!

5 comentarii:

  1. avem mult de zis la multi ani azi, am auzit la radio ca is 2 milionae de romani care isi sarbatoresc azi ziua numelui 550.000 femei si restu barbati...

    RăspundețiȘtergere
  2. da ai dreptate.. gusturile nu e discuta.. iar serialele sunt parte din viata noastra.. bine ca sunt deoarece ne-am plictisi de emisiuni idioate si stiri.. si cum zicea un vers de la parazitii citez: "inimile voastre au nevoie de stimulente permanente", practic serialele sunt stimulente care ne scot din viata de zi cu zi, ne dau la o parte problemele si ne baga in o alta lume o lume paralela in care cu toate ca stim cam care probabil va fi urmarea.. abia asteptam, in suspans, urmatorul episod, cum un copil asteapta sa guste interiorul unei caramele cu ceva gel in mijloc asa se poate explica si un episod, si din cele enumerate de tn, am urmarit Prison Break, Heroes in + recomand celor fara viata, tanar si nelinistit.. nu cred k il gasiti pe torente... cel mai imbecil fil, si cel mai usor de realizat... intrucat toata filmarea se produce in o singura casa, cu atatea camere cat scene care apar in film.. nimik in afara deci simplu sa faci 6000 de episoade :))).

    nu stiu ce sa iti zic de celelalte.. am auzit ca dexter e misto, am vazut fara sa vreau niste ep din californication, recomand 2 barbati si jumatate,.

    pe langa astea am mai vizualizat: moonlight(vampirii la putere), carnivale(ciudat rau... cu final care lasa loc de continuare, dar care nu mai apare), kyle xy (ciudat...interessant), stargate sg-1(toata lumea a auzit de stargate), new Amsterdam(f misto..pacat ca nu mai a aparut nimik in +), stargate atlantis, stargate universe pana pe la jumatatea primei serii (de cacat) si altele pe care nu mi le mai amintesc...

    oricum ar fi serialele sunt parte din viata noastra da ai dreptate mare cand zici ca sunt inutile si o totala pierdere de timp... dar ce sa faci daca esti la munca si pierzi timpu? ca de plecat nu poti sa pleci si treb sa stai in fata unui ecran de 15'' sau cat o fi asteptand cu ochii in ceas urmatorul episod, ai vrea sa iti instalezi un joc.. da de.. nu poti k esti user, nu ai administrator la pc si nu ai acces.. si ce te mai faci dc mai esti si monitorizat?... ce bine ca exista pagini de net unde poti vedea serialele online f usor si imediat :D

    RăspundețiȘtergere
  3. deci piticule gras eu zic sa te apuci sa urmaresti tanar si nelinistit

    RăspundețiȘtergere
  4. eu ma uit la OTV. cand nu e nimic interesant schimb pe discovery science. urasc serialele.

    RăspundețiȘtergere