miercuri, 5 ianuarie 2011

doleanta de 2011

Si uite asa au trecut si sarbatorile. In curand va trece si iarna, ghioceii vor iesi, liliacul va imboboci, si zapada se va topi.

Nu stiu ce urmeaza, daca urmeaza ceva. Planuri, nu-mi mai fac pentru ca, eu uit, sunt foarte uituca. Nu am multe pe cap, dar sunt foarte ametita si distrata. Asa-s eu.

De 10 ani ma chinui sa ma las de fumat. Si nu reusesc. Poate-mi place sa fumez?!?! Poate ma las, sau poate nu.

Aseara am realizat ca am vreo 5-6 kg de portocale prin casa, asa ca m-am hotarat sa mananc foarte multe portocale, cica-s bune.


Daca va zic ca vreau liniste, ma credeti? Nu stiu vreau asa o atmosfera linistita, sa nu se intample nimic, sa nu-mi bat capul cu nimeni si nimic. Imi place sa fiu asa linistita si sa zambesc neconditionat. E draguta senzatia, pe cuvant!

Da, asta vreau, un 2011 linistit, vreau sa trec ca lebada prin apa, credeti ca se poate?

Oare ce as putea face sa mi se indeplineasca dorinta?!?!?!




http://www.youtube.com/watch?v=IPWHkK-_a_A

later edit: merge mai bine a doua :)

http://www.youtube.com/watch?v=kPx8WroWGXg





5 comentarii:

  1. sa te-mpusti si sa ne lasi

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule Anonim..lasa-me..pentru ce citesti daca nu-ti place?Pentru ce urmaresti?Ca sa postezi cuvinte jignitoare??Nu toata lumea este obligata sa gandeasca sau sa simta la fel:)..si daca ai nevoie de un pistol de pot ajuta:) Am un prieten care are 2!...Asa ca lasa fetele in problemele lor..si scuza-ne ca te-am inoportunat..insa nu mai urmari blogul..emai bine pentru toti:)

    RăspundețiȘtergere
  3. anonim...pt tine am ceva: http://nuuvreau.blogspot.com/2011/01/obligatie.html

    RăspundețiȘtergere