luni, 3 ianuarie 2011

refuzul duce la obsesie?


p: Stii, imi pare rau, dar nu esti genul meu. Tu ai o alta viziune asupra vietii, viziune ce mie, personal nu-mi place. Eu vad lucrurile altfel..
c: Ma schimb, promit, o sa fiu, asa cum vrei tu. Te rog, mai acorda-mi o sansa!
p: Nu, nu vreau, pierdem timp aiurea, lasa-ma-n pace, pur si simplu nu-mi place cum te comporti cu mine si cu oamenii ce te-nconjoara.
c: Dar imi placi cu adevarat! Serios! Stiu ca tu nu esti asa, esti din cauza ei, a prietenei tale asa, azi erai dulce si dragutza si iti placea de mine!
p: Spre deosebire de azi, acum ai tabarat pe mine, nu ma lasi sa respir, te comporti ca un copil de 12 ani si ....nu esti genul meu.
c: nu, nu, nu accept un refuz, da-mi o sansa, mai da-mi o intalnire. O sa vezi ca sunt altfel, azi eram exaltat de sentimente si sunt tare indragostit de tine!
p: Nu, accepta-mi refuzul si mergi mai departe. Intre noi nu poate fi nimic. Si nu, nu prietena mea este de vina, nici macar tu nu esti de vina, eu nici atat. Nu-mi place de tine.
c: Ea este de vina...*&%#(*&%(*&(*& e o (*#&*& si o (*#&*$#. Doar o singura intalnire si o sa vezi ca sunt altfel. Promit iubita mea!
p: Nu. Lasa-ma-n pace! Nu mai ma suna !
c: Te rog iubita! Te rog frumos!!!
p: Nu!
c: (suna)
p: (ignore)
c: (suna de 4 ori)
p: (ignore de 4 ori)

A doua zi:

c: (suna de 6-7 ori +5-6 mesaje)
p: (ignore de 6-7 ori, niciun mesaj)

A treia zi:

c:(suna de mai multe ori + mesaje)
p: (ignore + "Lasa-ma-n pace obsedatule!!")
c: Sunt obsedat dupa tine!! Te vreau!
p: (ignore)

Continua sa sune si sa trimita mesaje.
Aveti alte variante de a da cu jet cuiva?

Daca ignori, nu-i bine, ca te tot suna. Daca ii spui clar nu, iarasi nu-i bine, vedeti exemplul de mai sus. Pun pariu ca nu se va potoli in zilele ce urmeaza, am si un cacat de telefon(domne cica e bun si de fite) si nu poti ignora un singur numar ...

Lasa-ma-n pace!!!!!!!!!!

11 comentarii:

  1. hmmm... vrei sa-i raspund eu? poate intelege?

    RăspundețiȘtergere
  2. zii k ai gasit pe altcineva :)) poate moare de oftica :D

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca mai rau ar face daca m-ar stii cuplata :))
    o sa-i raspund in germana :)) sau alta limba:))

    RăspundețiȘtergere
  4. suni un prieten, comanzi o mama de bataie pt individ. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. fa ce ai facut pana acum,nu ii raspunde,cu timpul o sa renunte,dureaza cateva zile pana ii trece starea asta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ala cu fa-i numele public este un idiot..
    continua sa-l ignori daca i-ai spus destul de clar ca nu va potriviti ar trebui sa renunte pana la urma dak are putina demnitate...oricat de obsedat ar fi de tine

    RăspundețiȘtergere
  7. i-a trecut, este ora 14:07 si nu a sunat deloc pana acum ....iuhuu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Se numeste Cosmin cumva? Tare cunoscut mi se pare comportamentul

    RăspundețiȘtergere
  9. nu, nu se numea Cosmin :)
    iar a inceput dar acum e mai lejer, sunat doar o data :))

    @ultimul anonim: cred ca toti am cunoscut cate un obsedat din'asta :) din pacate.

    in alt post o sa va povestesc ce intuitie am avut referitoare la acest om :)

    RăspundețiȘtergere