joi, 6 ianuarie 2011

zi mai speciala :)

Azi e ziua mamei mele :) ....La multi ani mami!!

Aseara mi-am pus busuioc sub perna, dar n-am visat nimic concret.
Se zice ca in noaptea de Boboteaza pui busuioc sfintit sub perna si-l vei visa pe el, cel cu care te vei marita.... Ce, daca n-am visat nimic concret inseamna ca nu ma marit? Azi imi zice o colega ca i-a zis alta colega, care si ea a auzit de la alta colega, ca zicea una ieri dupa amiaza: "de 3 zile am visat numai orgii cu lesbiene, daca visez si in seara asta inseamna ca voi deveni lesbi? :)))"

Mituri si prostii. Mai auzeam pe la TV ca lumea ghiceste vremea din urmatorul an, citind in foi de ceapa. Sau ca cineva iti poate "lega cununiile"cu atze de mort....Numai cand aud si mi se face pielea de gaina, ca lumea poate chiar face asa.

Adica stai sa inteleg, inainte sa bagi mortu-n mormant cineva ii fura sforile/atzele cu care sunt legate mainile si picioarele, si face farmece cu ele cuiva, ii leaga cununiile sau cine stie ....

O strabunica de-a mea da in boabe de porumb (foarte funny mamaita ca le zice pe sleau) si intr-o zi, acum vreun an cam asa imi da in boabe si imi spune: "valeu fetita...tu ai cununiile legate, te-o-i marita tu cand mi-o creste mie par in palma, du-te fatalica la biserica si da un acatist ca d'asta esti singura si nelinistita" Ete na, serios? :))

Nu m-am dus la biserica si cred ca de atunci nici macar n-am vrut sa intru in vreo biserica, poate cred in prostiile astea si vreau sa raman singura (cel putin o perioada) sau poate sunt bullshit-uri stravechi :)) oricum ciudata viziune au oamenii de la "tara".

De ce va zic treburile astea? Pai se mai spune ca astazi de Boboteaza este "Ziua Vrajitoarelor", adevarul e ca mama mai da in carti si nu stiu daca e coincidenta sau nu, dar ii iese, cam de fiecare data... Oricum numai mie nu-mi da! Vreau sa stiu ce-mi rezerva viitorul!!! :(

De mica am trait cu urmatoarea impresie, atata timp cat exista Dumnezeu si automat BINE, exista si Dracu, adica RAU. In concluzie nu cred 100% in chestiile astea stravechi si babesti, dar nici nu le exclud din ecuatie :))

O sa va anunt cand ma duc la biserica si rup vraja sau poate o sa vedeti pe feisbuc "Denisa is in a relationship" si va dati seama singuri :))

Va pup BooooHoooHoooo!!!

6 comentarii:

  1. e logic sa rupi vraja aia mergand la biserica.
    adica mergand la bratz cu mine ca sa ne punem pirostriile. cred ca am zis bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. spune-i La multi ani !! si din partea noastra celor care citim blogul tau

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc anonim pentru urare!!
    piticule cumpara tu inelu ca te astept in biserica :))

    RăspundețiȘtergere
  4. cp.. nu aveai cum sa visezi deoarece acum 2 zile am auzit la radio cam ce treb sa faci ca sa visezi ursitul:

    1 sa te duci la popa si sa iei de la el acea ramurica de busuioc
    2 sa iei tot de acolo niste aghiasma
    3 sa faci seara o turta cu aghiasma si cu faina sarata, pe care sa o mananci inainte de culcare, dupa care sa pui ramurica sub perna, altfel nu vei visa nimik.

    o alta datina zice ca fetele care vor cadea in ziua urmatoare (pe gheata) or sa se marite

    RăspundețiȘtergere
  5. atatea bordeiuri atatea obiceiuri :D

    RăspundețiȘtergere