sâmbătă, 15 ianuarie 2011

interzis minorilor.


Lumea o ia razna...pe cuvant...:)

Benzina se scumpeste, asigurarile scad. Am fost ieri la benzinarie si am alimentat, mi-a picat fata cand a iesit bonul din casa. Tot ieri mi-am luat si asigurare la masina, ma asteptam undeva la ...3 milioane, 3 milioane jumate, surpriza, am dat doar 2 milioane doua sute ...

Preturile au scazut foarte mult. Plimbandu-ma asa fara sens prin cateva hypermarketuri de renume ma uitam stanga, dreapta dupa diverse, de la sampon, la tampoane, ciocolata, cartofi sau pui am remarcat ca preturile erau foarte mici, in comparatie cu luna Decembrie.

Vremea e idioata. Pe cuvant!
Ies azi din casa sa-mi cumpar tigari infofolita pana-n gat cu fular,esarfa, pulover cu 10 straturi, urechi, cizme, ciorapi ce imi fac piciorul cu 2 numere mai mare si surpriza, in masina am inceput sa dau cate una jos. Am ajuns doar cu puloverul cu 10 straturi, fara geaca, efarfa and shit.

Am incercat sa ma las de fumat. Acum doua zile la ora 7 seara mi-am luat 1 pachet de tigari, pana pe la 12 si ceva am mai ramas cu 2-3 tigari. Mi-a fost rau, nu stiu de ce am fumat asa mult, dar m-am speriat, a doua zi am fumat doar 5 tigari si mi-am zis...gata ma las de fumat. Eh aseara mi-am bagat picioarele si iar am fumat 1 pachet de tigari. I'm addicted, but I don't have a problem.

Aseara am baut juma de sticla de vin, alb, dulce, necombinat. Pe langa am mancat si o ciocolata-ntreaga. Milka Chocolate dessert. Nu m-am putut abtine :)

As fi mancat din ciocolata din imagine, dar....m-am resemnat cu ceva mai traditional si normal :))


2 comentarii:

  1. Asa este sunt de acord cu tine..lumea a luat-o razna deja..si asta presimt ca nu-i tot.Orcum cred ca candva toata nebunia asta va trebui sa se sfarseasca nu?tu ce crezi?..Orce lucru si toate lucrurile mai au si un sfarsit.Lumea e nebuna,nebuna.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca se vor agrava, de dat inapoi, in niciun caz...

    RăspundețiȘtergere