luni, 17 ianuarie 2011

Sparanghel!

alina: tu, să facem ciorbă de fasole sau fasole aşa?
eu: ciorbă. e mai bună. mai uşoară
alina: da, tu. cu ceapă.
eu: daaaa
eu: sau cu murături !
alina: ce-ai, tu? murături la ciorbă?
eu: da, mai ales la ciorba de fasole!
alina: MAI ALES? adică tu aşa, în general, mănânci murături la ciorbă?
eu: mai e o ciorbă ce-o mănânc cu murături
alina: care, tu?
eu: nush cum o cheamă acum
alina: tu eşti tâmpită? vorbeşti serios?
eu: nush, fată, a făcut mama odată
eu: şi mi-a plăcut
alina: nu ştii cum o cheamă pe ciorbă? :))
alina: perişoare?
eu: nu
alina: găluşte?!
eu: nu
alina: ai mâncat-o pe săraca ciorbă şi nici măcar nu ştiai cum o cheamă
eu: asparagus, fată !
alina: ce dracu-i aia? are nume de războinic roman

Later Edit:
Şi imi trimite alina reteta, care zice aşa: "Fasolea se lasă la muiat timp de 10-12 ore, apoi se pune la fiert în apă rece. Între timp se face sosul. (...)"

alina: tu, denisa
eu: da
alina: tu, avem treabă vo două săptămâni
(îmi trimite link cu reţeta de mai sus)
eu: hahahahahaaa
alina: tu, îţi dai seama cât tre să stea fasolea aia în apă rece, până fierbe?
eu: hahahahaha
alina: şi între timp, nu că stai degeaba
alina: munceşti la sos
eu: sparanghel îi zice!
alina: ce-ai, fată?
eu: sparanghel, nu asparagus!
alina: ăsta parcă îi sluga lu asparagus


Si ca sa nu zica lumea ca-s blonda de tot am cautat pe google imaginea lui asparagus, ghici ce, e identica cu cea a lui sparanghel =))), ulterior m-am prins ca asparagus(engl) = sparanghel(rom)

4 comentarii:

  1. :)))) vreau si eu o reteta de la ciorbade craci, sau ciorba de burta de sub burta

    RăspundețiȘtergere
  2. tu, Denisa, şterge comentariul ăstuia de mai sus c-o stricat tot hazu'

    RăspundețiȘtergere
  3. =))) foarte tare 10-12 ore la "muiat" si sa fiarba in apa rece =)) ce tareee

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))

    daca asa scria pe gugal :)) noi ce sa facem...
    muiem fasolea nu? =))

    RăspundețiȘtergere