vineri, 14 ianuarie 2011

din comoditate...

Azi e vineri si ma bucur. Vine weekendul, leneveala si toate cele...Sper sa apuc sa dorm si eu weekendul asta mai mult. :)

Imi spunea ieri o prietena ca uraste si ea un cuvant...
"Multu`" este cuvintul cu pricina.
Stateam eu asa si ma gandeam...ca si eu il urasc.
Suna idiot multu`...la fel ca si multam...n-au sens....cel putin pt mine..
Ok, recunosc multam e mai ok, e un multumesc cu accent ardelenesc...dar multu`??? Le e lene sa spuna Multumesc frumos sau macar mersi?!?!?! wtf...

De asemenea tin sa mentionez faptul ca nu-mi plac cuvintele sau propozitiile prescurtate.
Nu o sa rapund niciodata la un mesaj de genul "cf?" sau "cmz?"

Iar ca si formula de introducere intr-o discutie mi se pare de prost gust. Vrei sa vorbesti cu mine nu? Deci ai timp de taclale...and shit...atunci scrie dracului "Ce faci bao/fai/mai?" nu "cf?"

Dar sa revenim la "multu`"...nu-i asa ca suna aiurea?
Si colac peste pupaza se poate confunda usor cu macedonescul "multu" care inseamna "mult"
Fuck, I hate it! O sa-l injur pe ala care-mi va mai spune vreodata "multu`"!

9 comentarii:

  1. fata...ce bine iti sta in club cu buzele tuguiate..!!!!...da fata..."multu'" pentru comentariu....suntem "aman2" doua destepte si doua frumoase...fata si nu-i asa ca o sa dai si tu comment la mine?:))))))))))))))))))))))just a tiny part .. _laura

    RăspundețiȘtergere
  2. pitzi style ... multu' .... sugi pula faaa ca te-ai nascut in romania proasto.. nu pe mess

    RăspundețiȘtergere
  3. angel park ziceai k te enerveaza cuv multu' aia il foloseste si u esti happy

    RăspundețiȘtergere
  4. dar voi sunteti chiori?
    nu vedeti ca face la caterinca?

    @ anonim 1 ....pastreaza un limbaj decent, asta ca sa nu te fut eu in gura....mai pe romaneste

    RăspundețiȘtergere
  5. ...ooo avem si sustinatori ptr pitzi..."fata ala m-a facut proasta..." "fata ..cred ca te iubeste...." "da fata maine cred ca am sa fac ce mi-a zis":))..second part...daca nici acum nu se pinde....

    RăspundețiȘtergere