miercuri, 4 august 2010

zi de august



dragilor vara se duce....usor usor o sa ne trezim in prag de toamna/iarna...cu vantul rece la geam...si ninsoarea in pragul casei...


nu pot sa zic ca sunt trista...nici vesela nu sunt....e o stare generala de plictiseala in jur....probabil d'asta am si atat de multa activitate pe blog...ca altundeva nu am...

ce vreau eu sa va zic prin aceste randuri...e ca am ajuns sa ma satur de orice in jurul meu....nimic nu-mi intra in gratii...


as dori totusi acum sa ma povestesc cate ceva despre mine...si intamplarile din ultima perioada
unii poate ma cunosc si ceea ce voi scrie aici nu e nou pentru ei...poate unele lucruri pe care le voi spune sunt doar ganduri nerostite...fapte nefacute...

e atat de greu sa fii om....sa ai sentimente si temeri...sa ai iluzii si vise...

imi doresc sa plec in alta lume....undeva in america sau anglia...iar lucrurile din jurul meu si intamplarile ce au loc in preajma mea nu-mi dau de gandit decat ca trebuie sa-mi urmez visele...

din pacate nu sunt un om care se multumeste cu putin...nush daca este bine sau este rau...
le multumesc totusi parintilor mei ca m-au invatat unele lucruri....m-au invatat
ca atunci cand vrei 'recompense" trebuie sa fii cel mai bun.

in viata asta de cacat din romania ...si in cei 4 ani de munca pe care i-am strans cu greu pana acum....am fost cea mai buna....iar complimentul asta va jur ca nu pleaca de la mine....toti sefii, toti colegii mi-au zis ca le pare rau ca plec....si ca va fi greu sa ma inlocuiasca...uneori va fi nevoie si de doi oameni sa faca lucrul asta...


dar stiti voi cum e vorba aia...degeaba imi spui ca vor fi necesari doi oameni sa ma inlocuiasca daca nu ma platesti la adevarata mea valoare.

asa cum spuneam ...mi-as dori tare mult sa plec...

recunosc visul meu e prostesc, uneori chiar idiot....sa plec in america si sa fac ceva orice...multi imi ziceau ..lasa ca decat "sa mor" de foame in america mai bine "mor de foame" in romania...

multi oameni nu sunt atat de motivati...si probabil le este si teama...


mie nu-mi este teama..de ce sa-mi fie?

prieteni nu am decat selectati pe spranceana.....putine persoane reusesc sa ma accepte asa cum sunt...da stiu ca sunt rasfatata si razgaiata uneori....dar in acelasi timp prietenii apropiati stiu ca se pot baza pe mine oricat de ametita as fi...

putine persoane am pe care ma bazez si ascult de sfatul lor...

in momentul de fata cred ca sunt vreo 5-6 persoane de care intr-adevar mi-e dor...si mi-as dori din tot sufletul sa petrec mai mult timp alaturi de ele...

da, moga este una dintre ele...stiu ca ea este foarte matura si trece de partea feerica din orice lucru si imi comenteaza si arata defectele "basmului meu"....

alex...este baiat si stie mai multe despre sentimetele si reactiile baietilor ...evident ca el automat se gandeste-te asa...stai eu daca as face asa ca el...ce simt in momentul ala....intre mine si alex e si o situatie mai delicata...deh... exista atractie....si e greu de trecut cu vederea...stiti si voi ca in momentul in care exista atractie e cam greu sa fii bun prieten cu acea persoana...

mai e si vivi care reuseste sa-mi aduca zambetul pe buze cu comentarii rautacioase ...si kyky e acolo desi are rautatile ei...e fata buna ea...si mi-e draga tare.


si cum spuneam ...nu mi-e teama sa plec...n-as avea niciun regret. Stiu ca mi-ar fi greu sa ma integrez in prima perioada...dar usor usor lucrurile se aseaza...important e ca nu imi este frica de un nou inceput...si de necunoscut

romania nu mai ma incanta de nicio culoare....
nu am pe nimeni in viata mea...si nici nu-mi pare rau...

e mai bine...uneori...recunosc ca e si greu...nush daca v-am povestit faza din ratb...eu stateam cu o bancheta in spatele lor...ei ca doi porumbei se sarutau de zor in fata mea....se vedea ca se iubesc....se tineau de mana si zambetul le era larg pe fata...era un zambet frumos...pe fata unor oameni indragostiti....recunosc mi-e greu cand vad asa ceva...pentru ca si eu imi doresc sa am mereu zambetul ala pe fata...dar nu pot sa il am...nu vine...nush de ce...am avut mai multe teorii pe tema asta...una din ele ...nu stiu sa caut decat oameni total opusi...golanashi care n-au chef de zambetul asta pe fata...ei au acum acel ranjet strangaresc pe bot...si se cred "king of the world"...nu-i condamn...si eu am defectele mele ...si nu am de gand sa ma schimb decat daca ceea ce am facut sau ceea ce am ajuns nu e bine...

a doua teorie ...in viata mea au fost si persoane care au avut sentimente destul de puternice. fata de mine..(vezi vin alb dulce)...dar ddragoste cu sila nu se poate....


si eu sunt de parere ca trebuie sa existe "click-ul" ala intre oameni... desi am fost la o emisiune destul de interesanta...am trait o experienta inedita....principiile nu mi s-au schimbat...

nu am putut niciodata sa stau mai mult cu o persoana sau sa o iubesc...daca nu m-am indragostit la prima vedere....

sincer va zic ca exista posibilitatea sa stau ceva timp cu acea persoana...dar sa nu o iubesc...daca nu e de prima data....nu cred ca va fii pe viitor...

de curand am avut o discutie cu cineva...si mi-a zis...stii a fost clickul...s-a dus clickul...dar parca mi-e dor asa de tine...dar nu stiu ce vreau....

te inteleg...cum ti-am si zis ...nici eu nu stiu ce v
reau....de fapt stiu ce vreau dar n-am gasit...poate voi gasi ...poate n-o sa gasesc..poate am gasit si nu vad...sau nu vreau sa vad....cine stie... las lucrurile sa curga... cu siguranta va iesi soarele si pe strada mea...poate nu e acum timpul...sau locul...poate chiar persoana...

vorbeam cu doua persoane dragi mie...in dimineata asta...si le spuneam ca ma oftic ca nu am nodul ala in gat...si golul in stomac... dupa ultima seara...e ceva de genul...."vaaai mi-am luat ceva nou ppe care mi-l doresc de mult timp...vaaai ce bine imi vine...lucrul se rupe la un moment dat...si il arunci la cos...fara niciun regret" asa ma simt acum...am o stare sa te ...in ea de stare :)) ... prima persoana imi zice...."e ceva normal atata timp cat sentimentele sunt create artificial ....si e vorba de o persoana pe care o cunosti tangential .." iar cea de-a doua "incearca sa il vezi ca pe un prieten bun ...si imagineaza-ti cum te-ai simti daca v-ati certa...sau daca stii ca l-ai pierde...in felul asta iti dai si seama daca tii la el ca la un prieten...ca mi se pare evi ca, din pacate ca la un iubit nu ai sentimente"...

poate asa e....poate nu e asa....cand o sa-mi treaca starea de plictiseala si indiferenta ..in momentul in care o sa analizez lucrurile "la rece"...poate atunci o sa-mi dau seama ce se intampla cu mine....un singur lucru va zic...nu-mi pare rau de nimic....nu as fi procedat altfel...nu m-as fi comportat altfel...eu cred cu tarie...ca cine ma place ...ma place asa cum sunt...si daca vrea vreodata sa ma schimbe...sper sa fie destul de destept incat sa ma schimbe fara sa-mi dau eu seama...asa e mai delicat...si mai subtil...nu?


visul mi-l voi indeplini singura odata...mai am timp...abia fac 23 de ani...:)...o varsta frumoasa ce o astept cu nerabdare....

acum va las am aberat destul in dimineata asta....

retineti...daca ceva din ceea ce scriu aici nu va place sau nu va convine ca apare....nu cititi....sau nu vorbiti cu mine....aici pe blog este vorba de mine ...de sentimentele, gandurile, visele si ideile mele...:)

O dupa-amiaza placuta :)

PS: aceasta poza reprezinta starea mea generala :))




2 comentarii:

  1. Draga Denisse,

    Acesta este singurul post pe vreun blog pe care l-am citit integral!
    Este foarte sweet si deep si ma bucur ca ai urmat sfatul lui Gabi si ti-ai gasit un hobby.
    Te-am trecut la Favorites si de abia astept sa mai scrii!
    Imi place pentru ca esti "Cruda": no bullshit!
    Bravo!
    Te imbratisez apasat si imi este dor de tine!

    Kikishorul cel Simaptic!

    RăspundețiȘtergere
  2. kikisorule cel simpatic ma bucur ca ma citesti....oricum tu esti una dintre persoanele care oricum stiu in amanunt trairile si sentimentele mele....o sa incerc sa nu te dezamagesc si sa scriu mereu ceea ce-mi trece prin cap....sau prin inima (daca pot spune si asa)...

    RăspundețiȘtergere