vineri, 6 august 2010

leapsa...


Am de gand sa fur o leapsa de la cineva. Ma pregatesc. Pe locuri, fiti gata, start.

1. Ia cartea cea mai apropiata de tine, deschide-o la pag. 18 si gaseste randul 4:
“cu ochii deschisi cat e ziulica de lunga cum se vor coafa cand vor fi mirese si chicotesc cu prietenele pe seama “primei nopti” “
*Ghid de maritis pentru fete moderne – Sarah Ivens
2. Intinde-ţi bratul stang pe spate cat de mult poti. Ce atingi?
Spatarul scaunului de la birou.
3. Care a fost ultima emisiune pe care ai vazut-o la tv?
Umm.. Observatorul de dimineata? Vineri dimineata?!
4. Fara sa te uiti la ceas, spune ce ora este.
10:00
5. Acum uita-te la ceas. Ce ora e?
10:18
6. Cand ai facut ultimul pas afara? Ce faceai?
Acum.. vreo.. ora jumate? Veneam la munca.
7. Inainte sa incepi chestionarul acesta, ce-ai facut?
Am fumat o tigara si mi-am baut cafeaua cu colegii.
8. Ce porţi acum?
Pantaloni albi scurti si o bluzita roz.
9. Ai visat noaptea trecuta?
Da. Dar nu mai tin minte exact ce. Chiar ma uitam aseara la “Inception” si mi-a ramas asa in minte…
10. Cand ai ras ultima data?
Azi.
11. Ce chestii se afla pe pereţii camerei in care te afli?
Sunt în “biroul” meu şi regasesc pe pereti o diploma de absolvire “Magna cum laudae” a programului intern de protectia mediului Green Office si cateva afise Cosmote..
12. Care e ultimul film pe care l-ai văzut?
Inception.
13. Daca ai deveni multi-milionar peste noapte, ce-ai face cu banii?
Mi-as cumpara haine si pantofi, ipod si o masina superba. As pleca in Tenerife, sau intr-o croaziera.
14. La ce te gandesti acum?
La weekend-ul ce urmeaza.
15. Daca ti-ai putea pune o dorinta, si ai stii ca s-ar indeplini, care ar fi aceea?
Sa stiu ce o sa se intample cu mine peste vreo 5 ani.
16. Imagineaza-ti ca primul tau copil va fi o fata. Cum ai vrea sa o cheme?
Bianca.
17. Imagineaza-ti ca primul tau copil va fi un baiat. Cum ai vrea sa-l cheme?
Nu stiu, probabil Alexandru, Andrei sau Adrian plus inca un nume.
18. Gata. Asta a fost tot. Mai vrei?
Da.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu