miercuri, 4 august 2010

eu vreau!





cam asa ploua azi in bucuresti....frumos nu?....iar imi venea sa ies in strada si sa stau in ploaie...sa ma ud....sa ma fac fleasca....dar macar sa ma racoresc si sa ma simt mai bine ulterior...








si ca sa intrati un pic in starea pe care o aveam eu azi...imaginati-va....ploaia imi batea in geam...iar pe ProFM Chillout(dau muzica super tare) canta Moloko - Sing It Back (Herbert's Tasteful Dub)

aveam asa o stare sa ma plimb...pe malul marii si sa ascult melodia asta la maxim...iar din cand in cand sa mai aud si valurile marii....nisipul sa-mi intre printre degete si sa ma mangaie usor....

sa stau ...sa lenevesc....sa nu-mi pese de nimeni si nimic.....


sa te ...in ea de stare ca te baga-n boala...iti vine sa-ti iei ultimele economii si sa fugi departe la mare cu ele... si sa-ti bagi .... in toate problemele ..... ceva gen cum am facut eu in cele 2 saptamani cand am plecat la mare....nu m-a interesat de nimeni....ce face...cum face sau in ce fel face....as mai repeta treaba asta....cu mici modificari..... singura.... fara telefon...fara internet .... doar cu muzica ..... doar 2-3 zile ... cred ca atunci chiar mi-as lipezi toate gandurile si poate atunci chiar as stii ce-mi doresc ...sau poate nu...oricum eu o sa incerc....

acum ascult in continuare melodia....si-mi imaginez......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu