marți, 3 august 2010

pinky swear...



dragului meu prieten ali....



in ultimele zile...m-au incercat tot felul de sentimente...

care mai de care mai obisnuite ...printre ele cateva neobisnuite...

ieri m-am vazut cu ali sau alex (mi-mi place mai mult ali)....ai uitasem...cat de dor iti poate fi de o persoana...
cu cateva minute inainte sa-l vad...aveam un gol in stomac...si-mi revin in minte...toate discutiile si situatiile prin care am trecut cu el...abia asteptam sa-l vad si sa-i povestesc cate tampenii am mai facut...sa ascult plina de interes cum a evoluat viata lui in acesti 2 ani

imi aduc aminte de diminetile de luni...cand ajungeam amandoi fara chef la munca....si ne infrumusetam ziua cu o cafea si o discutie lunga...despre orice....team building-ul cosmote unde se stie ca a fost cel mai tare everrrrr...dead space-ul si skype-ul din noptile in care nu aveam somn.... petrecerile cosmote...unde pe furis...ne cuibaream unul langa celalalt sa ne mai povestim cate ceva ...multe amintiri placute...oricum

ce pot spune e ca nu te-ai schimbat prea mult in aproape 2 ani d zile....la fel de zapacit, simpatic, haios ai ramas..stii ca mereu mi-ai placut...asa ca nu e o noutate...

....ce m-a surprins a fost faptul ca desi a trecut o perioada destul de lunga...sentimentele au ramas acolo...nu s-au diminuat...nu au disparut din partea niciunuia dintre noi...ciudat :))

ma chinui de 2 ani de zile sa nu te vad, sa nu te aud...pentru ca stiu ce efect ai asupra mea....asta e motivul refuzurilor mele...tu nu sti.....si probabil n-o sa stii...

aici pe blog, tu nu vii....si e mai bine...ca n-o sa stii ce scriu eu despre tine ;))

uneori cand vorbesc cu tine, am senzatia ca ma cunosti mai bine decat ma cunosc eu...nu stiu de ce..chiar ma miram cand vorbeam si tu imi ziceai niste lucruri care mie imi placeau...si ma miram de un draq le stii tu :)) ehh...apreciez ca n-ai memoria scurta :P

mereu imi spui adevarul in fata...si este "pinky swear" pentru tine....

stiu ca niciodata tu nu o sa ma minti...pentru ca nu ai de ce....mereu imi spui ceea ce vreau sa aud (complimente, pareri, concluzii, sfaturi)...si ciudat este faptul ca le spui din suflet....

mereu in preajma ta ma simt bine...ma simt in largul meu :) desi de cele mai multe ori...nu fac chiar ceea ce-mi trece prin cap.

...si pacat ca n-ai sunat, fii sigur ca NU deranjai ...poate nu stateai singurel la liberty parade...dar vorba ta, n-au intrat zilele'n sac....poate data viitoare e cu noroc :))

te pup....si concediu placut in tzatziki ;)))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu