joi, 5 august 2010

planuri..







stateam asa si ma gandeam....cam e planuri as avea eu pe viitor...dar nu viitorul indepartat...sau intrebarea aia "desteapta" de la interviuri..."Unde te vezi peste 5 ani?"
ma gandeam asa la viitorul destul de apropiat...pai sa vedem cam ce planuri mi-am facut eu pana acum ;))







MUST-uri: 1.LADY GAGA - LIVE IN CONCERT - THE MONSTER BALL TOUR
2.Weekend undeva departe....poate aici sau cine stie....mai ma gandesc...

cele 2 must-uri le realizez pana la sfarsitul anului cu siguranta :))

3. Imi doresc sa mai fug la mare cateva zile...un weekend...

4. Second job for the weekend....m-am gandit ca am foarte mult timp liber...si cum momentan nu prea am cu ce sa-l ocup...mai bine fac ceva util nu? ...

5. Vreau sa reiau cursurile de dans....acum ceva timp am "cochetat" un pic cu o scoala de dans foarte buna... streetbeat....(sau ceva de genul) si imi aminteam ce bine ma simteam cand incepea muzica si dansam...invatam lucruri noi....probabil le voi relua de undeva din toamna...inca nu sunt sigura....vedem..:)

6. Pana in vara lui 2011 vreau sa-mi iau masina....nu se mai poate...fara aer conditionat...:))....eu sincer imi iubesc masinuta...nu ma lasa la greu...ma duce din punctul A in punctul B....dar s-a dus timpul ei...

7. \reau sa stabilesc niste limite...si sa-mi sortez oarecum viata...s-o aranjez asa un pic.... pentru ca in ultima perioada s-au intamplat cam multe...si nu prea reusesc sa-mi dau seama ce e important si ce nu e ...asa ca voi lua cum se zice pe romaneste "taurul de coarne" si voi face ordine...

chiar nu stiu de ce am o viata asa de ametita...daca cineva ar veni la munca si ar vedea cat de aranjate sunt toate lucrurile...cata ordine este in jurul meu...cu siguranta nu m-ar crede ca eu sunt "responsabila" pentru cele de mai sus :)))

8. Imi schimb iar freza...nu stiu cum momentan...oricum nu va fi atat de socant cum a fost cand m-am facut bruneta-blonda-bruneta-blonda-roz-blonda...dar va fii ceva nou :)) doar ma cunoasteti cat de nebuna sunt nu? :))

9. Am de gand sa vizitez tot bucurestiul...de la un capat la celalalt...ma gandeam acum cateva zile...cum as putea sa ajung in nush ce loc...si am realizat ca desi sunt nascuta/crescuta in bucuresti...nu-l cunosc nici macar pe jumatate....rusinos nu? :)))

10.Imi doresc....ceva...:)


probabil pe parcurs vor mai aparea unele mici modificari in "planurile mele" volatile pentru moment...stiti voi....cum e treaba aia...din gura multi spun multe....vise si iluzii avem in fiecare secunda dar depinde cat de mult muncesti sau cat de mult iti doresti ca visele sa devina realitate...eu imi doresc foarte mult si voi face tot posibilul sa se implineasca :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu