vineri, 27 august 2010

in oglinda

ce vezi cand te uiti in oglinda...
un om?
un caracter?
un suflet?
o umbra a trecutului?
o speranta a viitorului?

cateodata stai si te uiti in oglinda si te gandesti...bai fiinta asta sunt eu...
si te intreb...iti place ce vezi?
mai poti schimba ceva? sau e prea tarziu...?
se spune ca oamenii nu se schimba ...pentru ca uneori fie sunt prea orgoliosi..
fie imaginea din oglinda este pe placul lor..
asa ca de ce le cerem oamenilor sa se schimbe? pentru ca nu ne place noua?
am mai zis eu o data treaba asta si ma va nevoita sa ma repet...
gusturile nu se discuta..
voi / noi cei care cerem altora sa se schimbe....
uitati-va-n oglinda si spuneti-mi...va place imaginea care va repprezinta?
daca da, atunci haideti sa facem ceva cu toti, hai sa ne acceptam asa cum suntem...
sufletele pereche d'asta si sunt pereche nu?
pt ca se potrivesc...fara sa ajunga la compromisuri sau concesii..

imaginea din oglinda mea nu e perfecta...mai necesita pe ici colo cateva modificari...
dar in esenta ...ceea ce vad nu-mi displace

asa ca dragilor...uitati-va-n oglinda...si spuneti-va insiva...."I feel pretty"
nimeni nu va reda increderea in voi decat voi...

zambiti des...lasati porcariile deoparte...si ganditi-va omul din oglinda sunteti voi...
fie ca va place fie ca nu va place...depinde numai de voi..ce va ajunge acel om...
sau cum va fi acel om peste ani.

Va urez un weekend minunat....






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu