vineri, 27 august 2010

shit on my head



din seria numai mie mi se putea intampla......azi a fost una din zilele cand m-am uitat adanc in oglinda si am zis...."i feel pretty"....si chiar asa ma si simteam...azi nu as fi schimbat niciun fir de par din cap...I wish for days like this...


date....perfect place...perfect timing...perfect weather...perfect bird in the tree...perfect shit on my blonde hair....

da...cum nu se putea mai bine....ies si eu din casa...in mod oficial :)) as putea spune...la o intalnire...nu dau nume...

si ca doi "porumbei" ce mergeam noi prin parc...dupa o seara placuta...frumoasa ..petrecuta impreuna povestind ultimele trasnai...dorindu-ne in adancul sufletului ca timpul sa ramana in loc...o "pasarica" isi face nevoile direct in capul meu...

faza in sine a fost funny....n-am ce zice....dar...sentimentul era teribil....

spune el: puteam fi eu in locul tau daca stateam 30 de cm mai incolo...
spune paranoica de mine: nu, de ce exact in secunda in care am trecut pe sub copac...grabindu-ne spre casele noastre....exact in capul meu....niciun cm mai departe...

sa fie noroc...sa fie destin...sa fie paranoia...am scos-o la capat pana la urma, mi-a curatat ramasitele din firele mele blonde...si ne-am continuat drumul... dar o sa pun un bilet la loto saptamana asta...poate o fi cu noroc...

and btw...he made me shivering again....how ? why? I don't know...but that last kiss was sweet..


2 comentarii:

  1. Probabil meritai asta.........
    Ma refer la intalnire si la cum au decurs lucrurile exceptand faza cu vrabia!

    Acelasi HaRRy.

    RăspundețiȘtergere
  2. A avut si vrabia farmecul ei, pacat ca n-a adus cu ea ce trebuia :)))

    N-am castigat la loto....poate ar trebui pe viitor sa pun si bilet nu? :D

    RăspundețiȘtergere