vineri, 6 august 2010

pentru voi..



dragii mei cititori...

nu stiu cine sunteti...de ce ma cititi...sau ce relatie exista intre noi...dar va multumesc ca ma cititi...

pot sa ghicesc ca printre cei 700 de cititori sigur regasesc un prieten bun, o prietena buna, un fost prieten, o cunostiinta, un amic, un dusman, o persoana care ma iubeste, o persoana care ma uraste, o persoana necunoscuta, una indiferenta, un adolescent, un om matur, o persoana pe care o iubesc si una pe care o urasc, un coleg sau poate o colega, o persoana care vrea sa ma cunoasca, o persoana care nu ma suporta... etc.

poate ceea ce scriu eu aici e lipsit de sens...si aberant pt unii....eu nu oblig pe nimeni sa-mi citeasca blogul...
aici pe pagina mea colorata...expun cateva cuvinte despre lucrurile din jurul meu..

v-am zis aici veti regasi visele mele, iluziile si deziluziile mele, sentimentele mele, lucruri facute sau nefacute, ganduri rostite sau nerostite...

de asemenea....tot ce va pot promite este ca aici nu mint...tot ceea ce regasiti voi aici sunt lucruri facute, gandite de mine sau lucruri ce imi doresc sa se intample :)

acum haideti sa ne bucuram de aceasta zi de vineri....in curand weekend-ul ne bate la usa...
prevad un weekend destul de agitat petru mine ...revin cu detalii :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu