luni, 9 august 2010

draga mea...



vorbeam azi cu o prietena care este foarte trista...si ma tot intreba ...dar de ce mie? de ce mi se intampla numai lucruri rele...de ce nu ma place/iubeste si-mi face d'astea....oare el nu isi da seama cat de rau imi face?

o ascultam in liniste....pentru ca sincer chiar nu stiam ce sa-i spun....m-a lasat fara cuvinte...oricat i-as fi zis ca va trece si lucrurile se vor rezolva...pentru ea nu ar fi contat.

era foarte debusolata...la un moment dat discutia noastra a luat o intorsatura gen "repros" pentru barbati....si imi spunea cat de mult regreta si cat de rau ii pare ca nu a facut ceva...ca nu i-a aratat. Eu i-am zis...lasa ca intr-un fel e mai bine ca el sa nu stie ce ai simtit tu de fapt pentru el....pentru ca deh...ca orice om daca iti pierzi si demnitatea si orgoliul esti terminat...e de 10 ori mai greu decat " vaaai nu ma place/iubeste sau m-a inselat"

am incercat din rasputeri sa ii ridic moralul sa ii zic ca va fi bine....dar ea cu un zambet diabolic (cred) pe fata imi spune....stiu ca va fi bine...numai ca acum e rau si nu stiu cum sa trec peste...am simtit ca o sa pice cerul pe mine cand vorbeam cu el si imi spunea lucrurile alea...dar nu puteam sa fac nimic...m-a lasat fara cuvinte...nu puteam decat sa-l aprob....si sa ma scot dintr-o situatie penibila cu capul sus...am gresit?...ma intreaba ea.....mai eu zic ca nu ai gresit ca ai tinut pentru tine sentimentele pe care le ai pentru el....eu zic ca este mult mai bine...cu siguranta nu ar fi schimbat cu nimic situatia daca i-ai fi zis ca vrei sa fii cu el si ca iti place de el destul de mult...chiar nu cred ca el este genul de barbat care sa te faca sa suferi numai pentru a-si da seama daca tii la el sau nu....si in plus mi-ai zis ca e destul de sincer....asa ca apreciaza-i sinceritatea...si multumeste-te ca s-a terminat acum si nu mai tarziu...mergi mai departe cu capul sus si totul va fi bine...

cuvintele astea pentru orice persoana care sufera din dragoste....n-au niciun efect...suntem cu totii constienti ca atunci cand se termina o relatie...se termina totul....bine ca avem subconstient si acesta intra in "actiune" atunci cand trebuie si ne consolam..."va fi bine - trec eu peste"...(Big girls don't cry nu?)

m-a intristat si pe mine un pic conversatia asta atat de matinala...si mi-a lasat un gust amarui ...pentru ca as fi vrut din tot sufletul sa o ajut....pentru ca mi-e prietena si imi este tare draga....dar acum nu ma va asculta cand ii spun ca totul va fi bine...si o sa-l uite...o sa vina alte zeci sau sute de zambete in viata ei...si o sa rada sincer si ea din nou...

stiu...te atasezi de o persoana...poate nu o iubesti...ca deh...ca sa iubesti o persoana trebuie sa o cunosti destul de bine....probabil isi va aduce mereu aminte de prima lor intalnire...de plimbarile facute impreuna...de sentimentul ala de siguranta pe care il ai cand te tine de mana....sau de fluturasii din stomac cand te saruta...de senzatia aia care-ti face fiecare muschi din corp sa-ti tremure....e greu sa treci peste toate astea...si-ti va fi dor de mana aia care te mangaia blajin pe spate....sau in par...nu-mi spuneti ca voua nu va este dor...pentru ca nu va cred...asa ca m-am hotarat sa-mi sustin prietena spunandu-i de cate lucruri imi este si mie dor...si cu glasul tremurandu-i ma intreaba....si ai trecut peste? ...da ....am trecut peste i-am spus plina de veselie...asa ca da-l dracu...vineri iesim in oras ne facem pulbere si asa e ziua mea ...si vorba aia..."are balta destui bibani =))"...

stau asa si ma gandesc...ca poate in momentul asta sunt cativa zeci poate chiar sute de oameni in situatia ei....nu disperati..."We live our life on the edge....don't fall...because no one will catch you"...acum va las....am dat iar cu un pic mai multa cafea pe mine....si trebuie sa ma curatz :))

PS: read the picture message.

2 comentarii: