miercuri, 30 iunie 2010

ciudat...

eu am doua telefoane...vodafone si cosmote... aseara pe la 12...de fapt la 12:00...incepe vodafone-ul sa sune de nebun....ma gandesc ma cine draq ma suna pe mine pe vodafone...nu l-am mai folosit de secole...

sim-ul vodafone deh...e intr-un telefon vechi, antic si de demult :)) ... pe care il aveam de cand eram in liceu cred :))...nu-l folosesc decat pe post de ceas desteptator

ma uit pe ecran..si vad mare "JOJO" ...aceasta fiind porecla primului meu prieten (alex) cu care am stat 5 ani de zile....

de ce ma suna asta...si la 12 noaptea....ma uit mai atenta la telefon...era
alarma....ca e ziua lui de nastere (30.06.1987)...

ciudat...anul asta s-au facut 10 ani de cand ne cunoastem....si 5 ani de cand nu ne-am mai vazut... si motivul pt care nu mai pastram legatura n-a fost ca ne-am fi despartit cu scandal...ca am ramas amici...numai ca deh...el in Spania...eu in Romania...el cu viata lui eu cu viata mea...am mai vorbit asa fugitiv pe mess...si ne-am vazut o singura data....acum 2 ani aproape...

doamne ce sentiment ciudat am avut atunci.... a fost prima oara cand mi-a fost teama la propriu sa ma vad cu cineva...

trecusera 3 ani de zile de cand ne-am despartit...si nu ne-am vazut nici macar o data.... urmeaza prima si ultima intalnire...amicala...dintre noi...ma gandeam atunci...daca incepe iar inima sa-mi bata cum imi batea acum 4-5 ani...ce fac...daca mai simt ceva pt el...cum scap :) ....si l-am vazut....vreau sa va spun ca tremuram toata si imi venea sa-l iau de gat si sa-l sarut

nu m-am mirat....pt ca am tinut foarte mult la el fiind si "prima mea iubire" :))....

m-am bucurat totusi ca intalnirea nu mi-a provocat atac de panica, infarct sau atac cerebral :))

anyway...La multi ani Alex (jojo)!! - in cazul in care ajungi pe blogul meu...sper ca numarul 23 sa-ti poarte noroc :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu