luni, 28 iunie 2010

saracu' crocodil

Hai ca mai am timp sa scriu ceva pana ma apuc de munca :))
Eu stiu 4 bancuri maxim. Iar unul dintre ele are legatura cu "saracu' crocodil"...
Probabil bancul n-are niciun farmec spus asa pe itnernet...toate prietenele mele ma roaga sa spun bancul dupa 2-3 Bubble Gum...sau orice cocktail ce contine alcool.
Pe 10 martie....era ziua lui Kyky!....si mergem noi ca fetele si baietii in Tonka sa o sarbatorim...
Acum urmeaza distractia....am fost nevoita sa beau vreo 5 cocktailuri (cred) pana sa ajung la bautura preferata si anume un cocktail "Bubble Gum" ii spunea....

Beau eu "After Sex" "Sex on the Beach" "Orgasm" "Cosmopolitan"....evident toata lumea radea de mine...macar de le luam si eu in ordine..."Sex on the beach", "Orgasm", "After Sex"...anyway..dau de Bubble Gum....woow zici ca am descoperit America....doamne cum curgea pe gat ...si ce gust...si ce aroma....

Dupa alte 2-3 Bubble Gum-uri...ma apuc sa zic bancuri....si imi vine stralucita idee sa-l zic p'ala cu crocodilu....doamne ziceai ca sunt venita dupa alta planeta...spuneam un cuvant ...radeam...mai ziceam 2...mai radeam in hohote...pana la urma l-am deformat grav...dar efectul a fost pe masura...am reusit sa smulg hohote de ras....

uitati si bancul....

Era odata Noe, pe arca lui si se enerveaza ca animalele de pe arca mancau mult prea mult, fiind criza financiara incepe sa-si tina contabilitatea si ajunge la concluzia ca in stilul asta nu vor mai avea ce manca, in curand, proviziile fiind limitate.

Sta el si se gandeste, la care la un moment dat ii vine o idée. Cheama toate animalele pe punte la un meeting. Se strang toate animalele, la care Noe:

- Dragii mei, am de facut un anunt foarte important, din pacate de astazi inainte, din cauza numarului mare de provizii consummate si din cauza crizei financiare existente, va trebui sa reducem considerabil consumul de alimente si voi manca de azi inainte >>Spaghete cu paine<<. O broscuta mica, mica, nervoasa si cu gura mare incepe sa tipe de mama focului >>SPAGHETE CU PAINE!!!!!!! NU VREAU SPAGHETE CU PAINE!!!!!!!<<.

Intr-un final animalele se conformeaza situatiei si mananca ceea ce le-a comunicat Noe. Dupa o luna de zile, Noe, vazand ca situatia nu se reglementeaza, strange toate animalele pe punte, spunandu-le ca vrea sa anunte ceva foarte important. Se strang toate animalele pe punte, la care Noe incepe sa le zica: -

- Dragii mei, din pacate situatia mentionata luna anterioara nu a fost redresata, si va trebui ca timp de o luna de zile de acum incolo, sa pastram aceeasi masura, vom manca in continuare numai >>Spaghete cu paine<<, broscuta mica si cu gura mare incepe sa urle din nou >>IAR SPAGHETE CU PAINE!!!!!!!!!!IAR SPAGHETE CU PAINE!!!!!IAR SPAGHETE CU PAINE<<.

Noe incearca sa ignore reactia brscutei.

Dupa o luna de zile, evident situatia nu a fost remediata, tot criza economica/financiara, asa ca Noe, iar isi strange animalele pe punte la meeting si iar le comunica faptul ca urmeaza inca o luna de regim>>Spaghete cu paine<<.

Evident broscuta mica si enervanta, sare de cur in sus si incepe >>IAR SPAGHETE CU PAINE!!!!!!!!!IAR SPAGHETE CU PAINE!!!!!!!!!<<. Mai trece o luna, la care la un moment dat, Noe convoaca toate animalele pe punte la un nou meeting:

- Dragii mei, vreau sa va spun ceva foarte important, de azi inainte vom manca ceva mic, verde si cu gura mare….

La care broscuta cu o voce pitigaiata >>UUUUU SARACU’ CROCODIL<<.


2 comentarii:

  1. Remember: "Unde sunt barbatii? Vreau sa vina barbatii!!!!"

    RăspundețiȘtergere
  2. ahhahahhahahha....doamne cat de praf eram in seara aia =))))...e bine totusi ca mai tin minte :))

    RăspundețiȘtergere