joi, 1 iulie 2010

mi-e dor...

de mare, de soare, de tine, de mine, de natura...
m-am blocat intr-un punct din care nu mai ies...nu stiu cum sa ies...
m-am saturat de betoane...de masini...de fum...de noxe...

ma uitam azi cum ploua in baneasa langa herastrau si jur ca imi venea sa ies in mijlocul strazii si sa stau acolo sa ma ploua....

mi-e dor de zilele cand alergam pe strada prinsa de ploaie...si ba mi se rupea papucul...ba calcam in ditamai balta si ma faceam fleasca din cap pana'n picioare...

imi este atat de dor de zilele cand mergeam la mare si ma prindea ploaia in costinesti pe principala....si toata lumea fugea...se ascundeau de ploaie parca-i topea...eu nu...stateam sa ma ploua...mai ma duceam faceam si-o baie-n mare asa pe ploaie...

mi-e dor sa privesc apusul / rasaritul zgribulita de frig pe un sezlog in bratele cuiva.

mi-e dor sa stau cate sase ore in All4uCafe(actual Tonka)...si sa ne prinda profa de latina...
mi-e dor de tipetele dirigintei....ANDONIUUUUUU AI 300 de ABSENTEEEE.....SUN-O PE MAICATA ACUM SA VORBESC CU EA!!!!!!!!!!!

mi-e dor de coltul vesel unde am fumat prima tigara...

mi-e dor de parculetz.. cu bune cu rele...eram copii....si ne distram in felul nostru...chiuleam...fumam...ne jucam

vreau sa ma pedepseasca mama sa nu mai ma lase la calculator...sa-mi ia calculatorul si sa-l arunce pe geam....

vreau sa frec frunzele intre degete sa nu ma simta mama ca fumez...si sa mestec 5 gume deodata...

mi-e dor de sandwishurile date la schimb pe tigari....da mama....d'asta veneam eu cu o foame de lup acasa....te-au apreciat colegii mei pt sandwishurile facute in liceu....

mi-e dor sa fiu de serviciu pe scoala si sa strang cate 10 mii de la fiecare coleg...

mi-e dor de pachetul de 10 tigari...si de saritul la metrou...(faceam economie pt tigari)

mi-e dor sa stau in baia de la 1, unde ne prindeau fumand....in liceu...jur ca mi-e dor de 3 luni de vacanta!

vreau sa fiu copil din nou...mereu...sa nu am griji....

doamne de cate lucruri mi-e dor....

2 comentarii: