marți, 29 iunie 2010

ce e iubirea...


ma tot intreaba lumea ai iubit...iubesti....ce simti cand iubesti...
nush...chiar nu stiu ce sa zic...poate cateodata ai impresia ca iubesti...dar nu e iubire...e doar o aroganta.

poti sa inseli cand iubesti? nu? da? poate?
poti sa faci totul pentru persoana pe care o iubesti?
eu n-am fost dispusa niciodata sa fac totul pentru iubire....deci daca asta este definitia iubirii...inseamna ca n-am iubit nu?

sau...poate....atunci cand nu poti sa stai fara acel cineva inseamna sa iubesti cu adevarat...mda..asta am facut...am fost dependenti unul de celalalt. deci am iubit nu?

poate iubirea e sentimentul ala de implinire...nu mai ai nevoie de nimeni si de nimic....pur si simplu plutesti...pe un norisor deasupra tuturor...eh...prin asta pot spune ca am trecut...dar se duce si sentimentul ala..in cateva luni...cativa ani...sau chiar zile...

ar putea fi sentimentul ala cand ai pierdut pe cineva si ai un gol in stomac....dar orice rana se vindeca...si trece cu timpul..

deci pana la urma ce e iubirea? toate cele de mai sus? sau una din ele? sau niciuna?
asta inseamna ca n-am iubit niciodata?

vreau sa iubesc....sa am fluturasi....dar nu pot fratilor....sunt prea pretentioasa? am standarde mult prea ridicate? nu cred...

ma simt ca la shopping..niciodata nu-mi cumpar un lucru daca nu-mi place din toate punctele de vedere....si care imi sare in ochi din prima. asa si cu baietii...am constatat de-a lungul timpului ca daca nu ma "indragostesc la prima vedere" n-are niciun farmec..

prietenele mele imi ziceau ceva....ar trebui sa incerci sa nu mai pun atat de mult accent pe aspectul fizic...ete scartz....si ce draq fac...stau cu el ca ma inteleg bine....pt asta exista prieteni foarte buni nu?...

in iubitul meu vad o persoana haioasa...simpatica...vesela care e cu capul in nori cand trebuie dar poate sa cada si-n picioare de pe norisor...
vreau sa ma simt mandra la bratul lui si daca vad o alta persoana sa nu am ochi pt ea...nici sa nu intorc privirea...

vreau sa-i povestesc despre pisicile mele si sa i se para dragutz...vreau sa-l ascult cand imi spune cat de grea a fost ziua lui...si sa-i fac un masaj de relaxare pentru ca vreau..

de multe ori facem lucruri pe care nu vrem sa le facem.....ne abtinem sa trimitem un mesaj...pt ca noi consideram ca suntem prea insistenti...sau trimiti un mesaj ca trebuie sa trimiti...

vreau sa ne certam si sa facem sex nebun in bucatarie dupa aceea :))

vreau sa fiu fascinata de simpla lui prezenta...

vreau sa fiu prietena lui cea mai buna...si sa comentam pitzipoancele de pe strada...

vreau sa nu existe limite in discutiile pe care le aveam.
vreau sa fim fericiti si sa nu mai conteze nimic in jurul nostru.

da...stiu...vreau multe...probabil...nush...sunt cu capul in nori....nu stiu ce vreau...nu stiu ce-as face...poate e din cauza varstei prea "mici" spun unii, sau poate ca inca nu vreau nimic...

cand o sa ma indragostesc o sa va anunt...de fapt o sa simtiti cu siguranta :)))

fuck...jur ca nu mai ascult melodii siropoase ca asta Papa junior Ft. Moni-K - Ce e iubirea? sau ca asta Connect-R - Nu-ti pierde dragostea ...scriu numai prostii pe aici...

da, sa revenim cu picioarele pe pamant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu