marți, 29 iunie 2010

intalnire pe intuneric part 2




ok...deci partea asta e ceva gen "me, myself and I" ...oricum nu prea citeste nimeni blogul meu...nici faza n-a fost filmata deci...nu ma fac de ras in fata intregii natiuni :)

seara....se gandeste croky (adik eu - noua mea porecla dupa bancul cu saracu` crocodil) sa faca o baie cu bule si saruri de baie....cele doua colege de camera deja erau bagate in pat la somn....locatie - casa unde am stat 4 zile la "intalnire pe intuneric"....gaseste blonda voastra.....niste pungutze de plastic...transparente cu niste nisip/pietricele in ele.
Ce se gandeste....wooow...saruri de baie....umplu cada tacticoasa....pun "sarurile" in apa...vad ca se lasa la fundul cazii...ehh...asa "lucreaza" ele ma gandesc eu....stau dau drumu` la bule....ma relaxez...vreo ora jumate doua....

ies din baie...vad ca pietrele nu s-au topit cum ar fi trebuit sa o faca....ehhh...cine stie....

ma culc.

ma trezesc dimineata...ma duc in bucatarie fac...o cafea....se trezesc si fetele....vine si Anca (producatoarea emisiunii) ....totul bine si frumos....ne strangem toti la cafea si tigara...vreo 8 oameni..numarati...

fetele:.....fata dar cat ai stat aseara in baie...ca am adormit pana ce ai terminat tu....
eu:....ehhh am facut o baie relaxanta...cu saruuri de baie...bule...foarte tare...
Anca:...ohooo..ti-ai adus si saruri de baie....ce dragutz...
eu:...aaa nu....erau pe marginea cazii niste pungutze cu saruri de baie colorate....ca nisipul si niste pietricele...
ANca:...si....te-ai relaxat cu ...."sarurile de baie" ....le-ai pus in cada...
eu:...da cred...a fost ok...
Anca:....dar stii ca in pungutele alea nu erau saruri de baie....erau pietricele si nisip...pt decor...

va dati seama cum cei toti prezenti au izbucnit in ras...

si uite asa am reusit sa smulg iar hohote de ras....

va las ma duc sa-mi mai fac o baie...fara bule si fara saruri minerale...

atentie celor care-mi citesc blogul si se duc la filmari la emisiune....IN PUNGUTELE ALEA...NU SUNT SARURI DE BAIE!!!!!!!!!!!!

Un comentariu: