miercuri, 30 iunie 2010

am..

stateam asa si ma gandeam acum...ascultand diverse melodii mai vechi..mai noi..ma gandeam daca regret ceva...
Daca as face ceva diferit. Daca as schimba ceva in viata mea.

Daca cineva mi-ar da posibilitatea sa o iau de la capat, jur ca as face la fel.

Nu stiu de ce sunt atat de multumita de mine, in momentul de fata. SUnt constienta ca orice mic lucru l-as fi schimbat din trecut, ar fi avut un impact enorm in prezent.

Si am suferit..si ce daca...acum sunt mai precauta(sau nu :)) ) Si am iubit...si am fost iubita. Am inselat(...da...nu... ) regret.. Am fost inselata...am aflat...n-am aflat...Am ajutat...si am fost ajutata.

Si am plans, am ras, am intimidat, am dorit, am rasas socata, m-am trezit, am cantat, am zburat, am aterizat, am facut tot posibilul,n-am facut nimic, n-am regretat. Am facut oameni sa planga, sa rada, sa aiba incredere, sa fie naturali, sa ma urasca, sa ma iubeasca, am facut oameni fericiti.

Am dezamagit. M-au dezamagit. Am mers mai departe, am dat inapoi precum racul, m-am folosit si am fost folosita, am suras, am manipulat. Am fost o marioneta, am fost dezgustata, mi-a placut, am urat, am facut ceva, m-am abtinut.

Am asteptat. M-am dezbracat de caracter, am fost violenta, am sarutat, am facut Dragoste, am injurat, m-am conformat, am facut sex, m-am resemnat, am facut lucrurile pe dos, am calcat, am lucrat.

Am fost optimista, am colorat, am iubit animalele, am gatit, am uitat,

Am facut ceva special. Am dat rateu. Am insistat. M-am facut de ras. Am acceptat, am avut emotii, am trecut peste, m-am rusinat.

Am fumat, am baut, am exagerat, am avut starea de beatitudine, am avut fluturasi,am oftat, am poftit, am raspuns, n-am acceptat.

Am gandit, am avut o pasiune, am avut o obsesia, m-am jucat, m-am ars, m-am racit, am ghidat, am mers.

Am vorbit mult, prost, de bine, de rau, despre orice, despre nimic, am tacut. Am barfit, am auzit, am intalnit, am prins, am rasfatat, am condus, am stiut si n-am stiut

M-am simtit fenomenal, m-am simtit ca ultimul om. Am sters, am avut, am vrut. Am atins, am visat, am crezut, am urcat dar am si coborat.

Am facut tot ce am vrut eu. Si nu regret nimic. Am dansat cu mintea...am valsat cu gandul...am falsat cu vorba, am gandit cu inima, am iubit cu sufletul. Am mintit.

Da, am 22 de ani si am facut toate astea si multe altele care nu-mi trec acum prin minte. Si o sa mai fac...poate alte lucruri noi, sau le voi repeta, nimic nu se stie...

Uneori imi doresc sa o iau de la capat, dar la fel, pas cu pas, imi amintesc...cu dor, cu un usor oftat in glas, dar imi doresc sa nu uit...si le-am asternut aici ca simple cuvinte..aproape toate lucrurile pe care le-am facut.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu