luni, 28 iunie 2010

a day from my life

suna ceasul...e 7....vina mama cu tigarea si cafeaua...
7:15...incep pregatirile...cu ce ma imbrac...asta nu...asta nu...asta da...dar nu e calcata...shit....atunci nu....hmmmm parca ar merge asta...ok...
7:30...iar am uitat rimelu` jos...damn...
7:45 - 8:00 am uitat portofelul in casa....dar unde's cheile de la masina.....MAMAAAAAAAA iar a scapat bobitza...."bobitza jos...nuuuuuu sariiiiiiiii pe mine".....
8:00-8:15....%^$&%&%&$^# in el de trafic...s-au mutat toti in comuna berceni...."hai baaaaaaaa ca avem prioritateeeeeeee mergiiiii"

8:15-8:18 cum frate sa parchezi asa.....jesus.....gasesc loc...parchez...intru la metrou...

8:20-8:50 dorm.... Berceni-Aviatorilor

8:50 iar e aglomeratie in oras....vine microbuzul ca melcul...ajunge intr-un final...
9:05 fac cafea...for the boss and company...imi pun o ditamai cana de cafea...
9:15-9:35 beaua cafeaua si fumez mai multe tigari...(pana vine sefu)

9:45 - pun castile si ma afund in munca....azi chiar am avut de lucru...verific ce documente tre sa mai dau la semnat...daca avem di toati....(gen cafea...apa...consumabile and shit)verific mail-ul. de obicei le trimit mail de buna dimineata...lui banciu, moga, kyky and stef(ex boss)....verific toate canalele de socializare...

11:00 ma cheama sefu...bla bla bla bla bla bla trimite-mi "planificarea concediilor vara 2010 div IT"
11:05 send.

12:00-13:00 vine curierul...dau cu subsemnatul pt whatever...documente...
14:00-15:30 BORINGGGGGG cad ochii in gura.....mai fac o cafea...si constat cu stupoare ca mai am 2 ore de munca....

15:30 - 17:00 mai suna telefonul (fixu`)...mai ma cheama sefu...mai dau ceva la semnat...mai vb cu cine apuc...deh ...socializez...mai vb cu mama la tel...cu alex...cu moga....cu kyky...cu gabi cu cami...cu gina...in principiu cu toata lumea....sau cu cine n-am mai vb de mult :))

17:00-17:30 doamne aceste 30 d minute ....trec ca o zi intreaga...mai plantez ceva pe farmville...mai imi vine o idee dar o uit repede....

17:35 "Don u still need me in here..." "No, u can go home"

SI AM RUPT USA!

tin sa mentionez faptul ca aproape la fiecare ora...nici chiar la fiecare ora ....dar destul de des..ies la tigara..."agat" orice coleg(a) fumato(a)r(e) si ies...

o sa va povestesc diseara ce se intampla dupa work ...

4 comentarii: