marți, 27 iulie 2010

o zi minunata.


E starea aia .... pe care nu o poti controla...e bine...e foarte bine... am asa un chef sa stau si sa ascult in tihna buddha bar....pe un hamac....cu un coktail Pina Colada in stanga si o tigara-n dreapta.. vantu-mi bate-n fatza...si gandu-mi fuge departe....

Hai sa aberam un pic...ce ziceti?




Imi doresc sa fiu mereu tanara...sa am intotdeauna 20 de ani...sa am griji...dar sa nu-mi pese... imi doresc sa stau linistita ziua si agitata noaptea....si invers. Tot ce vreau este sa am mereu zambetul pe fata... uneori si o simpla vorba iti aduce zambetul pe buze, din cand in cand, doar o singura privire te face sa tresari, se mai intampla cateodata ca o atingere sa te cutremure...

Ce-ai face daca ti-as spune ca vreau sa fug in lumea larga ...singura...sa o iau de la capat...m-ai crede? ai zice ca-s nebuna si ca nu am ce face? sau mi-ai spune e cea mai buna idee de pana acum..
o voce-n cap imi spune:"pleaca"...sigur o sa fie bine...dar ai grija sa nu-ti placa...si sa nu te mai intorci...mi-e teama...daca nu mai ma intorc acasa...

Se spune uneori ca "acasa" e unde simti tu lucrul asta...acasa poate fi la el, la ea, la voi, la ei, la noi...poate fi oriunde in lume si pe pamant. Acasa...inseamna stabilitate, liniste sau galagie....acasa te simti bine...sau nu, dar totusi esti acasa...uneori sunt griji, alteori probleme, cateodata poate inseamna bucurie sau tristete...ce inseamna "acasa" pentru voi? acum ceva timp...pentru mine nu insemna decat locul unde dorm, mananc.La un moment dat nu mai vroiam sa ma intorc acasa....pentru ca insemna griji, discutii, probleme, temeri si de toate din cele mai rele.... un pic am stat si m-am gandit...numai un pic...si am realizat ca acasa inseamna mult mai mult...e acel sentiment de confort..ma simt bine acasa...pentru ca acolo pot sa visez cu ochii deschisi singura-ntr-o camera...pot sa dorm si sa-mi imaginez...pot sa fac ce-mi trece prin cap si sa ascult de zeci de mii de voci...

Azi sunt fericita...pur si simplu m-am trezit atat de zambareata incat am chef sa va plictisesc si pe voi pe blogul meu ... nu s-a intamplat nimic special. a fost o seara ca orice alta...o dimineata obisnuita...ceasul a sunat la aceasi ora...iar metroul a plecat din aceasi statie...eu nu am fost la fel. era acelasi tip singuratic intr-un colt...cu castile-n urechi...distant...era aceeasi agitata care nu-si gasea portofelul...aceeasi baba care spera neincetat sa-i dai locul...acelasi mos cu privire perversa pe fundul pitipoancei de la usa .. acelasi miros de underground...aceasi expresie pe fata tuturor....aceasi dimineata monotona pentru toti din jurul meu....numai pentru mine nu... aceeasi cafea am facut...acelasi gust dulce amarui il are si acum....aceasi viteza are netul si aceeasi lumina intra-n biroul meu....numai ca eu le simt, le vad, le miros si le aud multiplicate....sau diferit...


Am plecat dragii mei....poate reusesc sa mai transmit starea mea si celor din jur....pentru ca este minunat...o zi obisnuita poate fi minunata...pur si simplu...fara NICIUN motiv..




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu