luni, 5 iulie 2010

asa da...

"Pierdut copil blond...cu par valvoi... cu ras tembel pe fata...pierdut in otopeni printre prieteni...daca il gasiti anuntati-l sa nu mai bea duminica!"
Jur ca niciodata nu mai beaua duminica!

Inafara de faptul ca imi este foarteeeee somn....am dormit 3 ore azi-noapte, nush ce-a fost in capul nostru sa bem...si cum sa bem...jucand poker, iar pierzatorul sa bea cate un shot...nu va zic bautura....dar nush ce m-a pus pe mine sa beau apa de dimineata....doamneee...se invarte biroul cu mine :( Nu-mi este rau...numai ca...dupa ce ca lunea este o zi oribila...sa mai si bei cu o seara inainte si nesomn...nu-i o combinatie tocmai buna :)


A fost un weekend frumos, de mult n-am mai avut un weekend asa de plin....bautura...film...poker... ras.. fotbal... aer curat... poze.... distractie....prietenie... caterinca... muzica...un umar cald...o strangere de mana...un suras colorat...

Totul a inceput cu "hai ca vin sa te iau" ....
Sambata parca eram o familie...tai eu pulpele...prajesc eu carnea...curat eu ceapa... fac eu usturoiul...dar parca ar merge un strop de...la sosul asta...

"haideti la masaaa"...si ne-am cuibarit toti pe langa masa si am savurat...mancarea facuta de noi...care a fost ATAT de buna...pe cuvant...nu ma asteptam...multumim totusi bucatarului sef pentru initiativa ...
Weekendul s-a terminat cu "spor la munca si un zambet larg pe fata noastra" si un sentiment de bucurie...si de "abia astept sa repetam"...

de mult n-am mai fost inconjurata de oameni naturali, simpli, care aprecieaza fiecare clipa a vietii lor, unde te simti in siguranta...nu te simti mai mare, nu te simti mai mic, nu esti mai destept sau mai matur...nu ai griji si nici probleme...si poti sa razi mai zgomotos, sau sa zici un banc mai sec...ca nu se supara, unde nu are importanta locul de munca sau masina pe care o conduci...

Multumesc ca m-ati primit cu bratele deschise :)

M-am simtit foarte bine....dar promit ca nu mai beau.....nu mai beau duminica cel putin..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu