marți, 6 iulie 2010

special...

M-ai invatat atatea lucruri. Mi-ai dat un sfat bun in situatii de criza personala. M-ai ajutat cum ai putut tu. Ai fost alaturi de mine dimineata la 7:00, la o cafea si o tigara, la munca. Ai fost alaturi de mine la petrecerea de salariu (sau alte petreceri) cu un pahar de whisky in mana si tigara-n cealalta. Ai fost in dreapta sau in stanga mea la Starbucks cand iti povesteam ce tampenii am mai facut in ultima perioada.

M-ai ascultat, ai avut rabdarea de a sta de vorba cu cea mai derutata si vorbareata persoana din lume..Ai ras impreuna cu mine de toate situatiile complicate care au intersectat viata mea. Te-ai contrazis cu mine si ai avut dreptate. Am plans pe umarul tau si am depasit greutatile. Te-am ametit cu viata mea (roller coaster-ul meu) sentimental(a). Probabil ca te-am plictisit povestindu-ti ce-am mai facut cu iarba verde, sparge val, golanasul, razvan si dani(i) etc...

Imi este dor sa te enervez, stand in capul tau la birou :)) sau suflandu-ti in ceafa "Hai la tigara" si de "tipetele" tale imi este dor :)). Imi este dor de fatza ta de vineri, jur ca-mi este dor chiar si de fatza ta de luni dimineata.

Iti multumesc ca esti radarul meu de "golanashi" si ca esti sincera mereu si mi le zici verde-n fata. Imi spui mereu cand gresesc dar si cand am dreptate.

La multi ani Mogo! Sper sa fiu si eu pentru tine macar jumatate din cat esti tu pentru mine: o prietena buna pe care o iubesc din suflet!

Mi-e tare dor de tine :(
PS: mi-e dor si de kyky si de banciu :x (asa ca sa nu va suparati pe mine)

BTW s-a stricat lampa de la voi - de fapt s-a ars becu` si nu stim cum s-o desfacem :((((( si mi s-a spart si cana....

3 comentarii: