miercuri, 7 iulie 2010

Draga Denisa,



Am primit o sarcina tocmai placuta, o idee foarte interesanta...Multumesc Alina Hordila pentru leapsa primita.
Ce ti-ai spune celui/celei ce vei fi peste 10 ani?

Draga Denisa de peste 10 ani,

Ce dracu faci fataaaa? Mai existi?? doamne au trecut 10 ani....esti bine, sanatoasa? Ti-a venit dracului mintea la cap sau si acum il cauti pe fat frumos pe un cal alb sau acum calul e negru? Mai eu sper ca ti-a ramas zambetul ala tampit pe care il aveai cateodata intiparit pe fata. Acum 10 ani....erai cam Zdruli rau micuto...sper din tot sufletul sa nu-ti fi pierddut poftta de viata si sa stii sa iesi din incurcaturi mereu. Presupun ca esti o femeie matura ....

Sper sa nu mai fumezi si sa bei atat de multa cafea...la 23 de ani era altceva...organismul rezista...tre` sa te gandesti...ca inaintezi in varsta si odata cu varsta apar si problemele.Te-ai chinuit tu acum 10 ani sa tii regim, sa faci exercitii sa te mentii si a avut rezultate...si se vad si acum!!!!! Dar...Tot blonda ai ramas....o sa chelesti scumpa mea de la atata vopsit, placa and others.

Cu munca ...cum stai, mai lucrezi la cosmote??...sau acum lucrezi la T-mobile...prin 2010....se zvonea ca T-mobile ia Cosmote-ul....ehhh sper sa ai un salariu pe masura muncii pe care o depui...Sper sa ai bani cat sa fii fericita, sa nu-ti lipseasca nimic. Niciodata n-ai fost prea pretentioasa...asa ca ma indoiesc sa te fii schimbat acum.


Dar sa revenim la partea fun...si ce ma intereseaza pe mine :D Sper ca ti-ai intemeiat o familie...sau macar ai ganduri mai mari acum...totusi nu crezi ca e timpul? Ai 33 de ani? Vrei sa mori fata batrana, nemaritata...ce dracu....nu e frumos. Sunt tare curioasa sa-ti intalnesc sotul/iubitul de acum....SINCER! E brunet? Are zambetul larg pe fata? E simpatic? Glumeste mult? Te simti in largul tau alaturi de el? ...e cel pe care il visai in fiecare noapte...baiatul perfect pt tine sau ti-ai schimbat gusturile intre timp...anyway....sa-mi faci cunostinta cu el....sau il stiu? hmmm....voi vedea..Acum 10 ani imi spuneai ca vrei sa ai o fetita....pana implinesti 30 de ani...nu-mi spune ca anul asta o dai la scoala! Ce dragutz....abia astept sa-i pun fundite, codite, hainute si tot felul de prostioare...in par....s-o imbrac ca o mica printesica.....si sa o strang in brate si sa stiu ca e a mea si numai a mea (asta pana mi-o va fura unu cu mai multi cai putere sau cine stie) SPer sa fii fericita si sa-ti fii intalnit perechea...sa-l iubesti si sa te iubeasca asa cum meriti...Ai tai ce fac? Sunt bine? tot asa plini de viata? Sanatosi si fericiti nu?


Ai mai ramas prietena cu kyky, moga and banciu? eu sper ca da....acum 10 ani erau cele mai bune prietene ale tale :) si erau niste scumpice....mi-e tare door de ele....tre` sa-mi spui care din ele s-a maritat prima :)) neaparaaaaat

De ceilalti nu prea ma intereseaza ca in general in viata ta au intrat si au plecat sute de priviri, de zambete, ...care mai de care...dar ma astept sa fii inconjurata de foarte multa lumea...

Anyway draga mea Denisa, sper ca acum dupa 10 ani sa fii asa cum iti doresti, desi nu ma indoiesc ca n-ai fi. Cel mai important lucru e sa fii fericita asa cum crezi tu de cuviinta...pentru ca sincer iti spun asta conteaza cel mai mult. Toate sunt efemere sa stii .Zambeste mult, iubeste cu toata inima si nu uita, nimeni nu-ti poate lua aceste doua lucruri.

Cu bine,

Denisa din 2010.

Un comentariu: