vineri, 2 iulie 2010

friday morning...

m-am trezit in aceasta dimineata...indispusa total...din toate punctele de vedere...
pur si simplu m-au coplesit toate problemele si nu mai pot...prea multe griji si responsabilitati la 22 de ani....

... eram cu telefonul in mana...gandindu-ma...ma duc azi la munca ..nu ma duc...sa-l sun pe sefu sa ii zic ca intarzii....sa nu-l sun...si am facut ce fac in fiecare zi...de luni pana vineri....mi-am luat inima-n dinti si am plecat la munca....posomorata...trista...necajita....

in drum spre munca...cineva m-a facut sa zambesc....si ii multumesc pentru asta...

am ajuns ca deobicei cu zambetul pe buze la munca....intre timp s-au rezolvat si problemele....pentru ca le-am dat la spate....m-am hotarat sa nu mai ma enervez pentru orice si sa-mi stric ziua pentru orice kkt....viata e frumoasa si merita traita :)))

Sa aveti o zi frumoasa...si zambiti...ca poate zambetul vostru....ajuta pe cineva sa zambeasca...chiar si in cea mai neagra zi :)

si nu uitati: ganditi pozitiv....

What day is today?

It's I don't give a fuck fridayyyyyyyyyyyyyyyy shalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala


Asculta mai multe audio Haioase

5 comentarii:

  1. Unde ai intalalnit acea persoana care te-a facut sa zambesti?
    http://www.youtube.com/watch?v=JbCEQHfDvWk

    RăspundețiȘtergere
  2. daac-ti spun va trebui sa te ucid :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :) nu ma indoiesc de lucrul asta.
    se stie el oricum :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti intind cu drag o leapsa, pentru ca sunt tare curioasa si de raspunsul tau :)

    -> http://alinahordila.blogspot.com/2010/04/ce-mesaj-ti-ai-trasmite-in-viitor.html

    RăspundețiȘtergere