joi, 23 septembrie 2010

tu decizi.


Cuvintele au fost grele si dureroase! Oare sunt eu vinovat ? Oare eu sunt cauza tristetii tale?

De-as putea, ti-as pune lumea la picioare, dar nu pot. Nu sunt in stare, nu sunt in stare sa iubesc, nu sunt in stare sa apreciez ce am. Am totul, si in acelasi timp n-am nimic. Te am pe tine, dar in acelasi timp, pe mine nu ma am.

M-am pierdut, undeva intre lume si tine, incerc sa ma adun si stiu ca usor, usor voi reusi. Dar am nevoie de timp, te rog da-mi timp, e singurul lucru ce ti-l cer. Da-mi timp si-ti voi pune lumea la picioare, in felul meu stangaci, in stilu-mi caracteristic.

Lasa-ma sa mai visez un pic, lasa-ma sa ma trezesc cand cred eu ca am dormit suficient.

Imi pare rau! Atat iti pot spune, imi pare rau ca trebuie sa port o masca, imi pare rau ca nu poti vedea dincolo de masca. Stiu este greu, si nu ma intelegi, dar numai nu ma intelege gresit! Acorda-mi timp!

Simte-mi inima cum bate, atinge-mi sufletul cum numai tu stii, te rog ajuta-ma acum sa ma trezesc, ca nu mai suport acest cosmar.

“In definitiv, a fi tanar, inseamna a face greseli!” Te iert! Promit, n-am nevoie de lumea-ntreaga! Am nevoie de tine! Tu esti lumea mea! Si te vreau aici, acum! Te rog, asculta-mi inima cand iti vorbeste, alina-mi sufletul ca plange, te rog, trezeste-ma!

“Viata este foarte rapida, ii face pe oameni sa treaca de la cer la infern in cateva secunde.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu