vineri, 17 septembrie 2010

septembrie, vineri.




Buna dimineata dragii mei,

Se intampla recunosc destul de rar sa te trezesti foarte bine de dimineata, sa ai chef sa faci ceva nou, sa vrei sa schimbi ceva, nu neaparat pentru oamenii din jurul tau ci pentru tine.

Ei bine, azi a fost una din zilele acelea, cand mi-am dorit cu ardoare sa zambesc toata ziua si sa ma simt bine, fie pentru ca sunt tanara, fie pentru ca imi place locul in care lucrez, fie ca imi plac oamenii care ma-nconjoara, fie cine stie de ce (unii spun ca asta este atitudinea omului indragostit - poate asa e, cine stie :P)

Asa ca am luat rochita mea favorita, esarfa cea roz, sandalutele preferate si comode, aparatul foto si muuuulta voie buna, si am plecat cu ganduri mari spre munca.

Pe drum am ascultat numai melodiile care imi aduc aminte de zicala aceea "Zambeste, nu sti cine se poate indragosti de zambetul tau", am luminat cateva fetze posomorate si m-am bucurat in sinea mea ca am reusit. Eu ma simt bine cand vad lumea ca-mi zambeste, inseamna ca pentru o nanosecunda am facut persoana respectiva sa uite sau sa treaca cu vederea starea lui din acel moment.

De ce am luat aparatul foto? Pentru ca dupa orele de program am de gand sa strabat orasul sau un parc, depinde ce-mi vine in minte pe moment. Si vreau sa fotografiez tot ce-mi sare in ochi, nu am o pasiune pentru fotografie, dar asta am chef eu acum sa fac, sa suprind in micul meu aparat foto cateva momente sau lucruri obisnuite.

Am chef sa ma plimb, sa fac poze, sa beau putina otrava receee, poate sa mananc niste floricele sau vata pe bat, sa fumez o tigara pe o bancuta in parc, sa rad de tipa haioasa pe tocuri care se grabeste sa prinda masina, de copilul rasfatat care vrea inghetata si mama lui ii spune "Mamica faci buba-n gat daca mai mananci una", sa ma bucur de soare si de vreme buna.

Intre timp am vorbit cu o prietena, care va vorbi cu o alta prietena si asta vom face impreuna, ne vom plimba, vom admira imprejurimile, ne vom bucura una de compania celeilalte, vom face poze, ne vom amuza impreuna de diverse tampenii ce ne trec prin cap si cel mai important: vom rade..

Faceti si voi asa! Faceti si voi ce va place! Lasati pentru cateva ore problemele deoparte si bucurati-va ca sunteti tineri, sanatosi si ca "Doamne Doamne" ne-a mai dat cateva zile de soare, de care sa ne bucuram din plin!

Un weekend minunat si o dupa amiaza superba va doresc!


2 comentarii: