duminică, 12 septembrie 2010

Robert si George



vineri seara..
plictiseala..vreme de cacat...stare de-ti vine sa-ti dai palme...niciun film nou pe net...nimeni interesant pe mess sau facebook...."ba ce-as fute'n seara asta"

verific ce e prin lista mea de mess....toate gagicile bune au "idle"...bag pula...o sun pe proasta aia care ma iubea acum cateva luni...sau nu....mai bine ii trimit un mesaj.

"Buna iubita....ce mai faci?...sa stii ca m-am gandit mai bine ....si mi s-a facut un dor teribil de tine...n-ai vrea sa ....ne vedem in seara asta?...Macar 5 minute...sa-ti simt parfumul si sa te tin in brate. Te pup dulce"

trec 5 minute...10 minute...20 de minute...#)(**($#&$*&#*&*& suna telefonul....mesaj....de la proasta.....Yeeeyyyy am ce fute......m-am scos! ....in mesaj scria...."Nu."

ei...sa-mi bag....pula....da-o draq ...ea a pierdut....ba stai ca-l sun pe Robert....poate o ardem prin vreun club in seara asta...

ma duc la baie...in 20 de minute Robert e la mine....fac dush....freza de cocos neaparat...."ba ce simpatic sunt..."

ajungem in club....mooooama cate gagici bune mancati-as....am de unde alege....wooow....aici e raiul pe pamant....ii zic lui Robert sa ia doua beri...si ne asezam undeva langa bar....trec pe langa noi doua blonde.....baaa ce bune sunt.....gata ii zic lui Robert....ne-am lipit....

ii arunc eu uneia privirea mea....care innebuneste femeile.....imi zambeste....deci....e interesata.....R0obert...cred ca futem in seara asta...ma intreaba asta pe cine...pai vezi bunaciunile alea blonde de acolo...da ba....le vad....pai cum facem .....eu vorbesc....si tu ma aprobi da?...stii ca mereu am avut papagal la proaste :)))....da ba George asa e....

ba ti-am zis eu ba ca futem in seara asta....ce proaste sunt ...doamneeee....

ba George dar cum pula mea le convingem pe astea sa vina la noi.....nu vezi ca sunt tapene....
Da-le draq ca cedeaza ele....lasa-ma pe mine....

Ba...eu am chef de dans....ma duc in ring.....Roberte....vii? ....nu vin ca n-am chef....bine hai ca ne gasim pe aici....

Ba ce mi-au amortit picioarele....Roberte hai in pula mea acasa....ca m-am plictisit....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu