joi, 9 septembrie 2010

iubirea e la fel



bai ce treaba ciudata si cu animalele astea...

dupa cum stiti eu am multe pisicute...deh...am o slabiciune pt ele..:) si de ceva timp le-am tot analizat comportamentul....
am un motan....foarte frumos, Moflea il cheama...are vreo 7 kg...nu e obez...as putea spune ca este un animal foarte mare si foarte frumos...cum se spune la noi oamenii "muschiulos" :)) e gri-albatrui cu parul foarte lung si pufos

si el are o iubita ...pe Fifi, care este o Siberiana de padure....in 3 culori...extraordinar de frumoasa..

ei bine cei doi..."se iubeau" foarte mult....mi-au facut cateva randuri de puisori :)
cred ca imediat ce termina pisicuta de alaptat ...gata trecea si masculul la fapte mari :))...si tot asa..pana cand la un moment dat am observat ca Fifi era in calduri...si se tot zvarcolea si se alinta "mama mama ce pofte mai avea"...Moflea...nici macar nu o baga in seama...ciudat...si neobisnuit pt ca el este un "futacios" :))

de frica sa nu mai ma trezesc cu alti puisori...il "maltratez" pe Moflea...si ma hotarasc sa-l castrez :))...bineinteles ca a urmat perioada cand el nu a avut niciun chef de nebunii...desi Fifi ...era topita toata...

trec cateva saptamani/luni....si incepe sa-i vina cheful....si ghici ce...Fifi nu mai are chef...si saracul....miorlaia si tipa toata ziua...incearca sa o prinda cu garda jos sa i-o traga...dar nu se lasa...deloc...evident intra iar in calduri Fifi....si Mofli refuzat de atatea ori....se hotareste..."stii ceva draga...nu ma poti avea cand ti se umezeste tie...asa ca da-i drumu...." si iar nu-i da nimic....

si uitati cum imi privesc eu pisicutele saracele cum se chinuie una pe cealalta...ba vrea una....ba nu vrea cealalata....ba cand o vrea el...nu cedeaza ea...si tot asa....

la un moment dat cred ca au ajuns la un compromis...ca tipau amandoi.....dar de placere =)))))))) nu de nevoie :))))))

pana cand au inceput iarasi sa se "certe"
..niciunul din ei....nu-l mai iubeste pe celalalt :(
..acum nu-si mai "vorbesc" deloc....nu se mai suporta...si se ignora complet...

imi pare rau pt ei :(




Un comentariu:

  1. ce frumoooos! foarte tare postul asta!!
    Fifi si Moflea au nevoie de cateva zile in care sa nu se vada.. sa-si duca doru`.
    sa vezi cum se iubesc ei dupa asta! chiar si "maltratat" unul dintre ei :)

    RăspundețiȘtergere