duminică, 19 septembrie 2010

fantomele trecutului



"scrim domne scrim...suntem la ora de scriere acum."

am observat ceva dubios in ultima perioada. Avand in vedere ca am tot avut de facut cate ceva, ba am iesit in oras cu fetele, ba am avut treaba la munca, ba am fost plecata prin oras la shopping, ba la vreo intalnire...va dati seama ca as fi avut de scris, dar nu, pur si simplu nu stiu despre ce sa scriu. S-au intamplat atat de multe incat nici nu stiu cu ce sa incep si am realizat ca am vreo 15 postari nefinalizate, pentru ca ma apuc sa scriu despre cineva sau ceva si imi sare mintea la altceva, salvez, si ma apuc sa scriu despre ce mi-a trecut prin cap, dupa stau asa si ma gandesc si zic, neah n-am chef sa public asta si ma apuc de altceva..si tot asa :)

azi m-am hotarat! o sa scriu orice imi trece prin cap, fie ca sar de la un subiect la altul fie ca tin sirul povestirilor.

Vreau sa va intreb ceva, voi cei care-mi citit blogul, asa din intamplare, ca din obisnuinta nu cred ca intra cineva pe aici :)...asa sa revenim..la intrebare: v-ati simtit vreodata ca si cum ati fi asasinati (cu ghilimele de rigoare) de catre cei din jurul vostru.

Pur si simplu sa nu va dea pace. Ei bine dragii mei, de ceva vreme sunt bantuita de fantomele trecutului. Alina imi spune ca se intampla asa pentru ca i-am ignorat, sau pentru ca acum cand nu-mi mai pasa de ei/ele, imi simt lipsa. Asa o fi? Eu habar nu am!

Dar mi se pare cel putin ciudat, ca intr-o saptamana sa vorbesti cu jumatate dintre fostii tai prieteni. Adica ok, eu merg pe principiul ramanem friends, indiferent de ce a fost intre noi, dar cum se poate ca acum, in unele cazuri si dupa 3 ani de zile(recunosc asta a fost cireasa de pe tort, fostul prieten, pe care nici macar nu l-am mai salutat de 3 ani de zile, sa se bage acum in seama) sa incepi sa faci conversatie.

Cu majoritatea n-am vorbit prea multe, discutiile s-au concentrat asupra aspectelor importante ale vietii, "te-ai casatorit", "ai pe cineva stabil in viata ta", "ba ajuta-ma si pe mine", vreau sa te vad ca nu te-am mai vazut de-o caruta de ani" unii dintre ei chiar mi-au recunoscut ca pur si simplu le este dor de mine, ca persoana, nu din alte puncte de vedere :)) sau cu alte intentii.

Sincer va zic ca m-am simtit oarecum bine asa in centrul atentiei :))) ca un leu orgolios ce m-is :)) Dar repet m-am simtit un pic ciudat in acelasi timp...stiti voi vorba aia "There's something fishy around here"

Si ca sa nu va zic ca am mai observat un fenomen, tot la fel de ciudat. Deobicei din cate stiu eu, toamna se intampla ca oamenii sa se desparta, dehh sunt iubirile de-o vara, incepe munca, scoala, greutatile, astenia de toamna...whatever..Ei bine numai intr-o singura zi am observat pe facebook ca cel putin 8 persoane si-au trecut statutul din "single" in "in a relationship with...". Hai, am zis ca e pura coincidenta, urmatoare zi la fel, urmatoarea la fel...ba ma lasi...chiar toata lumea si-a gasit iubirea...:))) acum toamna cand de fapt se numara "bobocii" se numara "relatiile"...

Pentru mine este foarte simplu, doar o singura data de cand am Facebook-ul am avut un statut...."in a relationship" si atunci a fost din greseala (daca ma intelegeti). In ceea ce ma priveste situatia mea nu stiu de ce, asa ca va rog sa nu ma intrebati, dar am avut parte anul asta si de zicala aia "ce nu-i al meu, il vreau" si de "iubire de-o vara" si de "toamna se numara bobocii"...adik ma intreb ce urmeaza :))) ca "zicale" de iarna nu prea stiu....:)))

Asa si sa revenim la vechiul subiect, fostii....mai oameni buni, chiar va rog prin aceasta cale sa-mi spuneti sentimentul/senzatia/gandul ce v-a dus in situatia sa dati click pe id-ul meu, pe numele meu pe facebook. Sper ca nu va cer prea mult, dar sunt foarte curioasa! Poate e doar paranoia din capul meu, poate oamenii sunt sinceri si chiar au nevoie de sfatul meu, sau chiar li s-a facut dor de mine, mi-as dori sa mi se faca si mie dor de cineva, de fapt mi s-a facut dar nu va zic nimic, acum sunt debusolata...aberez...incerc sa nu ma gandesc....in fine, fantomele trecutului m-au cam asasinat, sper sa treaca toamna si lumea sa-si revina la normal :)

Eu ma duc sa fac curatenie de toamna prin mess/facebook...prea multa lumea pe care nu cunosc...de fapt cunosc pt ca imi sunt "friends" pe facebook....

semnat nuu.vreu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu