marți, 23 noiembrie 2010

Vise. Visuri 1


Nu stiu cum s-a intamplat, dar deodata eram doar eu si el in taxi, nu stiam unde mergem, doar vedeam luminile felinarelor cum trec foarte repede prin fata mea, nu le puteam urmari, mi se face rau...de la atata miscare..

Am luat cea mai inteleapta decizie, mi-am intors privirea catre el si l-am sarutat. Gustul de whisky nu mi-a placut, si i-am spus sa bea orice altceva inafara de whisky, nu m-a ascultat.

O sa-i arat eu lui, data viitoare, data viitoare!?!? Ma ia somnul, deodata masina se opreste, nu stiu unde sunt, tot ce vad in jurul meu sunt casute albe-n doua etaje, aud doar greierii, ma oboseste linistea asta, ma ia si mai rau somnul, el imi spune, ce faci draguta, motai, la care eu tresarind, nu iubitul meu, doar imi intindeam pleoapele.

Intrand in casuta lui alba, cu obloanele trase, am simtit ceva ce n-am mai simtit vreodata, m-am simtit ca acasa, in casa cuiva, pe care-l cunosc de cateva ore! Peretii emanau un parfum de nou, imbibat cu vechi, ceva floral si dulce in acelasi timp, era mirosul primaverii, mirosul salcamilor infloriti, sau al liliacului imbobocit. Printre gene-am remarcat ca toate lucrusoarele din casa, erau in tandem cu armonia. Doamne si ce miros! Parca as fi intrat intr-o parfumerie, ma ameteste, asa ca ma hotarasc sa ma asez, pe canapeaua alba, de langa semineu.

Aduce o sticla mare si ciudata, nu-mi pot imagina ce licoare magica se afla-n ea, si-mi spune rastit, ia si gusta! Prima-nghititura, ma face sa ma-nec, nu-mi place asa ca o refuz pe-a doua, oricum eram destul de ametita, nu mai era nevoie de alcool, stiam de ce acceptasem invitatia.

S-a suparat si-ncepe sa ma sarute, asa cum nu ma sarutase inainte, era o pofta animalica-n el, vroiam sa-i zic sa se opreasca, imi strivise buzele, el nu simtea, probabil whisky-ul I le-a amortit.

Isi da seama ca ma simt inconfortabil pe canapeaua rece si ma ia de mana. Scarile par atat de-nalte, incat mi-e frica sa pun piciorul, bautura-si face efectul, déjà le simt cum fug de sub picioare.

Printre lenjeria alba, incepe iar sa ma sarute, acum e mai domol, iar buzele lui de un rosu intens, carnoase si apetisante ma duc cu gandul-n alta parte, doamne ce senzatie...doamne ce mi-ar face...

Nu mai stiu ce s-a-ntamplat apoi.

M-am trezit intr-o alta camera, eram in casa mea, singura dar fericita, nu trecusera decat cateva ceasuri. Oare am adormit? Oare l-am visat? Oare ce s-a intamplat? Oricum sper sa adorm din nou si sa-mi continui visul …


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu