marți, 9 noiembrie 2010

Buna dimineata!


Stau si-mi belesc ochii in foaia asta goala, zici ca sunt din nou studenta si ma aflu in sala de examen cu foaia-n brate si lectia neinvatata.

Am primit cateva reprosuri ca ceea ce am scris in ultima perioada ar fi aberant, ca o iau pe alte carari, ca nu mai “suna ” bine.

Dragii mei, se intampla deseori sa vrei sa scrii despre mult prea multe lucruri si atunci sa ai un colaps. Da, as vrea sa scriu despre el, poate chiar si despre ei, poate ma gandesc sa scriu si despre ea, sau poate ar trebui sa scriu despre noi sau voi. Va bag in ceata stiu..Dar nu, nu este interesant, asa ca o sa va povestesc despre cateva dimineti.

Dimineatile sunt deobicei cele mai grele de rumegat, pentru ca esti, de fapt sunt ametita, somnoroasa si bosumflata.

Ceea ce mi s-a parut foarte haios in ultima perioada este faptul ca ma trezesc razand. Mi se intampla de foarte putine ori sa ma trezesc foarte bine dispusa. Ei bine in ultima saptamana cred ca de cel putin 4 ori m-am trezit in hohote de ras! Serios!

E foarte bine atunci cand ziua iti incepe asa frumos! De exemplu azi de dimineata, eram invaluita in plapuma mea preferata, pe perna mea preferata, iar la un moment dat ma trezesc. Iau telefonul si o sun pe mama (ea doarme in camera alaturata) ii zic foarte raspicat: “Trezeste-te si du-te si fa cafeaua! Ai auzit? Ca trebuie sa ma duc la munca!”, am inchis apoi. Ma trezesc iar si o sun si ii zic si mai enervata: “Te-ai trezit domne sa faci cafeaua? Ce mai astepti, sa vii la 7 jumate sa ma trezesti si pe mine cu cafeaua!”, la care mama foarte recalcitranta “Este ora 5, vrei sa-ti fac cafeaua de acum ca sa o bei la 7 jumate?”, eu incep sa rad in hohote si inchid. Evident ca pe urma n-am mai auzit ceasul (care era pus la ora 7, nici mama nu l-a mai auzit) Vine mama, ma trezeste la 8, se duce sa imi faca si mie cafeaua si ma intreaba mai apoi:”Tu ai luat-o razna?” la care eu: “De ce intrebi?” si ea imi spune:”Pai ma suni prima oara si incepi sa bufnesti in ras la telefon, ma suni a doua oara si incepi sa tipi la mine la ora 5 dimineata sa-ti fac tie cafeaua, imi inchizi telefonul, ca apoi sa ma suni furioasa ca de ce nu m-am trezit sa-ti pregatesc tie cafeaua, iti spun ca este ora 5, si ca tu la ora 7 jumate iti bei cafeaua, apoi sa incepi sa razi in hohote si sa-mi inchizi telefonul in nas!” Va dati seama ca am inceput sa rad copios la cele auzite, mi-am baut cafeaua, gandindu-ma ce dracu’ a fost in mintea mea, sau ce visam de am reactionat asa.

Imi aduc aminte ca intr-o dimineata ma chinuiam sa-I scriu un mesaj sefului ca intarzii si norocul meu a fost ca nu l-am trimis catre el, pentru ca mesajul suna in felul urmator: “Azi intarzii nu am auzit ceasul”(asta fiind varianta corectata, pentru ca varianta trimisa catre alta persoana era:”bzi hntaszii nu an auyit beasvl” plus ca l-am trimis in romana, iar sefu’ nu vorbeste romana, oricum nu cred ca ar fi inteles ceva, hihihihih, iar persoana catre care am trimis mesajul era “Stefan”, care mi-a fost sef, pana la un moment dat, numai ca “Stefan” s-a transformat in “Cirlig Stefan” iar “Stefan” era o cunostiinta veche, pe care am vazut-o de curand si i-am salvat numarul) De toate aceste lucruri mi-am dat seama in momentul in care m-a sunat Stefan sa ma intrebe daca ma simt bine sau am patit ceva si am nevoie de ajutor…in gandul meu, cred ca de ajutor psihiatric hahahah.

Alta intamplare tot haioasa am patit-o acum ceva timp, eram la cineva care doarme foarte adanc. Am auzit eu ceasul, m-am trezit si am inceput sa-l trezesc , “hai du-te si fa cafeaua”, eu dormind (deh, daca mama m-a obisnuit sa ma trezeasca cu cafeluta la bot). Funny a fost ca el nu se trezeste asa usor, l-am incalecat, l-am apucat de umeri si am inceput sa strig la el “Hai trezeste-te odata sa faci cafeaua”…noroc ca era baiat bun si nu mi-a zis vreo doua, cum se poate sa-l trezesc pe el, sa pregateasca saracu cafeaua, ca eu sa mai dorm 10-15 minute in timpul asta.

Va dau un sfat! Nu ma lasati sa dorm la voi, s-ar putea sa va treziti de rasul meu, de coatele mele (daca se intampla sa sforaiti), sau chiar calare pe voi incercand sa va conving sa faceti cafeaua. Si daca vreodata va sun sau va trimit mesaj dimineata, ignorati-ma!!! Hihihihi

Poate e fara haz ceea ce am scris mai sus, dar vroiam sa va impartasesc cateva dintre diminetile mele ciudate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu