duminică, 27 ianuarie 2013

Saracu Crocodil vrea acasa

Imi este dor de casa.
Imi este dor de prietena mea cea mai buna.
Imi este dor de mama. Imi este dor de imbratisarile prietenilor mei.

Nu-mi este dor de Romania, dar imi este dor de oamenii de acolo. Mi-e dor de voi, rau!
Aici unde sunt eu, lumea e rea, ei nu iubesc ca noi, ei nu sunt ca noi!  Aici nu e la fel.

Vreau acasa, vreau sa ma tii in brate, sa-mi spui bine ai revenit, sper ca ti-ai bagat mintile in cap si stii ce e bine si ce e rau pentru tine !

Mi-e dor de tine bai si acum realizez ca te iubesc, cand esti departe de mine! Ai avut dreptate, nu trebuia sa plec, dar a trebuit sa ma conving cu ochii mei!
O sa vin acasa, cat de curand, cu mintea luminata si cu sufletul curat ! Asteapta-ma, daca mai ma iubesti !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu