miercuri, 11 iulie 2012

Niste chestii

Sterg usor cu o carpa alba urmele rosii lasate de tine pe mine..

S-a inchegat sangele, sunt mai linistita, dar nu s-a terminat. Trebuie sa scap de corpul tau, de petele lasate de sangele tau, trebuie sa scap de tot !

M-am hotarat sa te ingrop, nu te pot lasa asa in mijlocul casei. O sa puti in curand, daca nu ai facut-o deja, nu te-am simtit pana acum, am avut....nasul infundat.

Dar acum ma gandesc, daca te ingrop, o sa-mi aduc mereu aminte de tine, cand trec pe langa cimitir.
Recunosc imi este imposibil sa te sterg definitiv de pe fata pamantului, dar te pot sterge din camera mea.

Stiu! Te ard! Si iti arunc cenusa-n mare. Sau te uit. Nu e mai bine ?

Asta voi face, te voi uita.

Dupa orice sange inchegat ramane o urma usoara, galbuie, mai ales daca bluza era alba.

Dar daca o bag in CLOR ? Nu e mai bine ? Si asa este alba.

Clorul spala totul! Daca pui un pic de clor pe ceva, e ca si cum acel lucru revine la culoarea lui initiala.

Intr-adevar, va fi putin galbui, dar cu timpul se va albi din nou.

Am dreptate?

Azi am pus clor pe bluza, pe jos, pe tine, maine voi spala din nou, poimaine pun si vanish, o sa scap de sangele tau inchegat si de tine. Definitiv.
Pentru ca azi mi s-a desfundat nasul si ti-am simtit duhoarea.

Daca nu reusesc asa, exista un cos de gunoi unde pot arunca si bluza si sangele tau si pe tine si toate amintirile.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu