marți, 1 februarie 2011

L-am omorat!

L-am omorat!
Da, eu!

Nu stiu ce m-a apucat. Dintr-o data tipa la mine, se uita cu ochi nebuni si inlacrimati incat nu m-am putut abtine, l-am sfasiat in cel mai crunt mod posibil.

Sunt vinovata, stiu, dar a fost doar un moment de nebunie. Toata lumea innebuneste, eu am innebunit atunci.

Taci ca stiu, o sa ma pedepseasca tare! Astept, sunt in continua asteptare.
Astept sa ma ia, cat de curand, sa ma invaluie cu a lui mireasma, cu a lui privire, cu a lui atingere ce ma face sa tremur, sa ma sarute suav si sa ma traga langa el, astept sa ma ia in brate si sa-mi spuna-n soapta..."esti numai a mea acum"

O sa ma ierte, stiu! Sunt sigura!

Ii zambesc si o sa ma iubeasca, il sarut si-o sa ma doreasca!
Vom fi in sfarsit fericiti pentru ca l-am omorat. O sa fim chit!

Am numai sange pe mine, pe sani, pe gura, pe par si intre nari. E rosu aprins. L-am sfasitat!

Imi pare rau, ma ierti?


12 comentarii:

  1. e o crima pasionala :))
    a ta e prea sf :P

    RăspundețiȘtergere
  2. pune-te in locul meu
    oare nu merita Vanessa Williams o "pasiune"?
    eu zic ca merita chiar vreo 2-3... pe zi :P

    RăspundețiȘtergere
  3. dar ce lagatura au una cu alta, scuza-ma dar n-am inteles....mai nimic din ce mi-ai scris :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sperma are culoarea rosu aprins? :))
    daca la tine daa, fa-ti un control anonime :D

    RăspundețiȘtergere
  5. logic ca te iarta :)) ca asa sunt barbatii prosti de la natura

    RăspundețiȘtergere
  6. de departe cel mai bun post al tau :)
    nice!

    RăspundețiȘtergere
  7. adevarul doare.. dar barim am curajul sa recunosc :))

    sunt curios daca am avut dreptate

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt 2 posibilitati... daca te iubeste, o sa revina la tn, o sa te ierte, daca nu te iarta, si se eschiveaza, e posibil sa aiva pe cnva inafara de tn, iar pe cat de dureros ar fi, tu sa fi fost doar o aventura de o seara

    RăspundețiȘtergere
  9. cine sa dezvirginat in seara aceea:-s

    RăspundețiȘtergere
  10. o crima e banala prin definitie...

    RăspundețiȘtergere